Man skal godt nok se sig for
Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 07:02

Jeg sad og var ved at lægge sidste hånd på Magasinet (der udkommer d. 10 og
frit kan hentes på min hjemmeside www.damat.dk), da jeg lige skulle se hvad
de dagsaktuelle priser var for spillet Fifa World Cup Germany.

I Fona koster det forsat 349 kroner. I vores lokale boghandler skal man
punge op med 399, i SuperBrugsen må man af med 299 og på
http://dk.kelkoo.com kan man nøjes med 189,- kr.

Hvis man er X-Box ejer det forresten 489 kroner! Man kan jo godt undre sig
en smule over at konsollerne med de spilpriser er blevet så populære.

Min pointe er den, at man åbenbart skal forvente en meget stor prisforskel
på spillene, det er da helt klart at man ligeså godt kan købe spillet over
nettet som man kan gå i boghandleren. Hvis man først har åbnet pakken vil de
jo alligevel ikke bytte uanset om skidtet virker eller ej.

mvh
Kim

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-07-06 08:03

Kim2000 wrote:

> I Fona koster det forsat 349 kroner. I vores lokale boghandler skal
> man punge op med 399, i SuperBrugsen må man af med 299 og på
> http://dk.kelkoo.com kan man nøjes med 189,- kr.

Kelkoo er en søgemaskine ikke en butik
På Kelkoo er der auktioner (brugte spil) med i søgningen det er sikkert
sådan en du er faldet over
Spilpriser siger 235 atm

Btw drop dine reklamer (for Magasinet) eller placer dem i din sig og deltag
på lige fod med alle andre

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 08:20

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kelkoo er en søgemaskine ikke en butik
> På Kelkoo er der auktioner (brugte spil) med i søgningen det er sikkert
> sådan en du er faldet over
> Spilpriser siger 235 atm

Det synes jeg godt nok ikke fremgår særlig tydeligt, jeg tænker på denne
side:

http://dk.kelkoo.com/b/a/ssc_117901_Fifa_world_cup_2006_psp.html

Det må være fordi jeg ikke kendte til siden, jeg troede det var en i stil
med www.edbpriser.dk

Ved brugte spil risikere man så ikke at man ikke kan spille med på nettet,
fra at koden vel allerede er registret?

> Btw drop dine reklamer (for Magasinet) eller placer dem i din sig og
> deltag på lige fod med alle andre
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Jaja ro på, en reklame er det nu ikke, for så havde jeg jo nok først postet
indlægget den 10 juli ikk? Der skisme ikke noget der sætter i et kryds i
kaldenderen for at huske det

Og så vil du forøvrigt kunne google dig frem til jeg har været med i gruppen
de sidste 2-3 år, selvom jeg da ikke er den mest aktive, så mener jeg nu nok
jeg er med på lige fod med alle andre.

mvh
Kim

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-07-06 09:40

Kim2000 wrote:

> Det synes jeg godt nok ikke fremgår særlig tydeligt, jeg tænker på
> denne side:
>
> http://dk.kelkoo.com/b/a/ssc_117901_Fifa_world_cup_2006_psp.html

Der henviser til cd-wow

Dette er gruppen for computer (PC) spil så jeg gik ud fra at du kunne få PC
versionen for 189 kr da intet andet var nævnt i dit indlæg

> Det må være fordi jeg ikke kendte til siden, jeg troede det var en i
> stil med www.edbpriser.dk

Det er det også - edbpriser (eller spilpriser.dk) er også blot en
søgemaskine - man kan ikke handle direkte med dem

> Ved brugte spil risikere man så ikke at man ikke kan spille med på
> nettet, fra at koden vel allerede er registret?

Njahh man skal bare sørge for at få alle oplysninger - men det er nemt at
snyde folk ...

> Jaja ro på, en reklame er det nu ikke, for så havde jeg jo nok først
> postet indlægget den 10 juli ikk?

Som sagt placer reklamen i din signatur og det er "nemt" at minde os om det
den 10/7

> Og så vil du forøvrigt kunne google dig frem til jeg har været med i
> gruppen de sidste 2-3 år, selvom jeg da ikke er den mest aktive, så
> mener jeg nu nok jeg er med på lige fod med alle andre.

Desto større grund er der til at sætte din reklame i signaturen!

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-07-06 14:31

Peter Lykkegaard wrote:

> Der henviser til cd-wow
>
> Dette er gruppen for computer (PC) spil så jeg gik ud fra at du kunne få PC
> versionen for 189 kr da intet andet var nævnt i dit indlæg

2006 FIFA World Cup (DVD-ROM) - Windows
http://www13.cd-wow.dk/detail_results_3.php?product_code=272383&subcat=pc&affid=15715

Platform: Windows
189kr inkl levering.

Det ville jeg da kalde for PC versionen

Fra : Frandsen

Dato : 05-07-06 08:58

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Min pointe er den, at man åbenbart skal forvente en meget stor prisforskel
> på spillene,

Selvfølgelig! Det er rart, at der for en gangs skyld er noget konkurrence
der virker, og det kommer jo os forbrugere til gode.

Fra : kenzo

Dato : 05-07-06 12:26

> [...]
> nettet som man kan gå i boghandleren. Hvis man først har åbnet pakken vil
> de jo alligevel ikke bytte uanset om skidtet virker eller ej.

Hej jeg syntes du skulle har udeladt det første afsnit det er ikke relevant
her i denne ng, men godt set med priser på spillet

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 19:19

"kenzo" <kenzo21FJERN @sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg syntes du skulle har udeladt det første afsnit det er ikke
> relevant

Nej, det kan jeg jo så konstatere, jeg synes nu det var fredeligt, men
bevares, point taken.

> her i denne ng, men godt set med priser på spillet

Jeg må da sige det er sidste gang jeg har købt spil i butikkerne, når man
kan spare 160 kroner på at surfe lidt rundt. Jeg har fx lige bestilt Civ IV
til 259, i byens butikker ligger det til 399,- (men vi bor også i
småbyerne).

mvh
Kim

Fra : kenzo

Dato : 05-07-06 22:26

> [...]
> kan spare 160 kroner på at surfe lidt rundt. Jeg har fx lige bestilt Civ
> IV til 259, i byens butikker ligger det til 399,- (men vi bor også i

ja hvor det er sparet er der tjent