PowerMac G4 733 Mhz testet i spil!
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 19:58

Jeg har set denne framerate quotet:

Quake3

733 Mhz ny Powermac G4 (PPC 7450)
geforce 2 MX
1024*768, 3 bit, ALT slået til

Get this:

60 fps!!!!!!!!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-01 20:41

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Jeg har set denne framerate quotet:
>
> Quake3
>
> 733 Mhz ny Powermac G4 (PPC 7450)
> geforce 2 MX
> 1024*768, 3 bit, ALT slået til
>
> Get this:
>
> 60 fps!!!!!!!!

pænt for en mac - det er vist ikke noget der imponerer en 1Ghz x86'er
med enten V5, Rade-On eller G-force.

Jeg vil gerne se testen under mere ordnede forhold, idet det skal være
to stort set identiske q3config.cfg filer. Eksempelvis er Q3 stort set
uspilbart med en standart .cfg fil på min iBook (64MB), mens det er
flydende i 32bit med en modificeret locki.cfg hvor alle features er
slået til.

i øvrigt er det vel irrelavant, vi har jo ikke behov for mere end 30fps,
det sagde du i al fald sidste år da G4'eren fik Rage128Pro

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 21:39

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> pænt for en mac - det er vist ikke noget der imponerer en 1Ghz x86'er
> med enten V5, Rade-On eller G-force.

XLR8 http://www.xlr8yourmac.com., som jeg så venligt blev henvist til
citerer faktisk at det er hurtigere end en tilsvarende 1 Ghz P3.

Er du ikke lidt krævende nu, eller er det fordi jeg skriver noget at
Mac'en nu skal nedvurderes?!

> [...]
> uspilbart med en standart .cfg fil på min iBook (64MB), mens det er
> flydende i 32bit med en modificeret locki.cfg hvor alle features er

Hehe, sjovt, det er normalt når Mac'erne for tæv, at mac-brugerne
forlanger at se detaljer. Nu får PC'en tæv... underholdende!

> i øvrigt er det vel irrelavant, vi har jo ikke behov for mere end 30fps,
> det sagde du i al fald sidste år da G4'eren fik Rage128Pro

Nej, for jeg fik 40 fps, sidste gang jeg spillede UT...