God sommerferie til jer i gruppen ;o)
Fra : M. Hoey

Dato : 04-07-06 22:48

Hej til gruppen

Kammeraten (Squish) og jeg drager afsted, her om et par dage til Normandiet,
ned at se lidt historie om WW2 på de kendte strande så som Omaha og Utah
beach, samt et smut forbi andre steder i Frankrig, hvor WW1 udspillede sig,
bla. Verdun og Somme. Ønsker jer alle en god sommer. Pas på jer selv.
Fortsættelse følger i form af billeder på www.dfmc.dk.

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 05-07-06 08:33

God tur :)

Glæder mig til lidt billder!

/Thomas

Fra : Esben

Dato : 06-07-06 10:27

hej

i må have en rigtigt god tur.
jeg var selv dernede for et par år siden. der er rigtigt lækkert og
masser af spændende ting at se på....
også selv om man godt kan få lidt en klump i halsen når man først
kommer ind og se de store kirkegårde for soldaterne fra ww2.. de er
meget meget større end man går og tror...
og så er strandende jo for vilde!!!!
så rigtigt god fornøjelse og glæder mig til at høre om turen når i
kommer hjem engang.

Hilsen Esben, Odense
www.bikez.dk
www.youngpunks.dk