NSU quickly
Fra : Jimmy K

Dato : 04-07-06 14:42

Hej
1. Har erhvervet mig en NSU Q fra 50´erne. Er der nogle der har nogle adr.
hvor man kan få reservedele til sådan en.

2. Pedalerne kan kun dreje en halv omgang, men motoren drejer fint rundt når
man drejer på svinghjulet, nogle løsnings forslag ??

mvh. Jimmy

Fra : Preuthun

Dato : 04-07-06 23:30

Hej Jimmy.

Tillykke. Du har skaffet dig en knallert der, når den er i orden, kører som
en drøm. Den var meget populær lige fra starten i 1955 til ind i midten af
60'erne.
Der er bla. en veteranknallertklub i København, hvor der findes meget stor
viden indenfor det mærke. De (vi) kan også hjælpe med at skaffe dele. Se
mere om os på hjemmesiden: www.veteranknallert.dk

Mvh.
Jan Preuthun