Udstødning til BigMax
Fra : peer.ep@gmail.com

Dato : 04-07-06 13:42

Hejsa!

Jeg har kigget lidt på gruppen, da jeg nyligt har købt en udstødning
til min PGO Bigmax fra '02. Det er en Thansen Technigas Basic. Den
passer nogenlunde på, men maskinen bliver utrolig langsom og
latterligt sløv.
Den originale udstødning ved jeg ikke hvad der er gjort ved, da jeg
har købt den brugt. Men med den gamle udstødning kørte den 60 på
toppen. Det vil jeg gerne have den til at gøre igen, med den nye
udstødning. Nå men til sagen:

Er det nok at fjerne plompen i forrøret, eller skal jeg have den lille
plump af, for enden af udstødning også?

Mvh. Peer

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 04-07-06 17:31

<peer.ep@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---
Hvis du skal have den til at køre ordentligt skal BEGGE plomber
fjernes......

Fra : Elmer

Dato : 04-07-06 17:53

> ---
> Hvis du skal have den til at køre ordentligt skal BEGGE plomber
> fjernes......

Jæz, det tænkte jeg nok. Startede med at fjerne den forreste, men det
hjalp ikke meget, så frem med vinkelsliperen ;)

Det kører fint nu. Dog passer de Thansen udstødninger af h.t.... Men
klarede det med noget flydende varme-pak.

Hvis den skal have lidt mere optræk, hvad skulle man så gøre? - Den
behøves ikke nødvendigvis at køre hurtigere.

Mvh. Peer

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 04-07-06 18:44

"Elmer" <peer.ep@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis den skal have lidt mere optræk, hvad skulle man så gøre? - Den
behøves ikke nødvendigvis at køre hurtigere.
Lettere ruller i vario.....

Fra : Kristian Knigge

Dato : 09-07-06 18:12

Næste gang så køb en knæk udstødning der fælger strammere koblings fjedre,
andre ruller og selve udstødning med. og så lyder den rigtig fed

--
- Knixe

http://Knixe.lir.dk - bliver MÅSKE lavet snart :D
Fjern *remove* i min mail!