Stevie Wonder mysterium
Fra : mortenbock@gmail.com

Dato : 03-07-06 21:30

Hej musikelskere

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har forsket lidt i Stevie
Wonders album "A time 2 love"

I coveret står følgende:

"Locked in cyber-space there are threads of unsolved mysteries, but
expeditiously you can find many of the answers held by the keys of
IME."

Er der nogen der har hørt, læst eller på anden måde fundet ud af
hvad dette går ud på?

Fra : Søren

Dato : 03-07-06 22:15

> [...]

>IME."
>
>Er der nogen der har hørt, læst eller på anden måde fundet ud af

"Inde i cyper-space er der tråde af uløste mysterier, men du kan hurtigt
finde mange af svarene i IMEs taster"

Dette var et af dem.

http://en.wikipedia.org/wiki/IME
http://www.m-w.com/dictionary/expeditiously
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLR,GGLR:2006-09,GGLR:en&q=Locked+in+cyber%2Dspace+there+are+threads+of+unsolved+mysteries%2C+but+expeditiously+you+can+find+many+of+the+answers+held+by+the+keys+of+IME

Søren

Fra : mortenbock@gmail.com

Dato : 04-07-06 15:32

Søren wrote:

> [...]
> http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLR,GGLR:2006-09,GGLR:en&q=Locked+in+cyber%2Dspace+there+are+threads+of+unsolved+mysteries%2C+but+expeditiously+you+can+find+many+of+the+answers+held+by+the+keys+of+IME

Hej Søren

jeg har godt set IME sammenhængen, men lige præcis hvorfor Stevie
Wonder er så optaget af tegnsæt har jeg lidt svært ved at
gennemskue. Det må da være et hint til at man kan finde noget
specielt i relation til albummet online? Eller er det bare en "PS:
Internet er sejt" besked?

/Morten

Fra : Søren

Dato : 04-07-06 16:51

> [...]
>gennemskue. Det må da være et hint til at man kan finde noget
>specielt i relation til albummet online? Eller er det bare en "PS:

Jeg tror mere han mener at internettet/cyber-space er spild af tid, for
hvilke mysterier er det vi løser?

Søren

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 04-07-06 19:17

Søren skrev i meddelelsen <44aa8da4$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...

>Jeg tror mere han mener at internettet/cyber-space er spild af tid, for
>hvilke mysterier er det vi løser?

For Stevie må internettet nødvendigvis forblive relativt mystisk...han er jo blind,
husker I nok :]

hvm
--
Kunstneren tidligere kendt som KøbMitNavn.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-07-06 11:47

Henrik Veber Madsen wrote:

> For Stevie må internettet nødvendigvis forblive relativt mystisk...han er jo blind,
> husker I nok :]

Man kan nu stadig godt bruge internettet selvom man er blind. Der
findes masser af programmer til at læse tekst højt, browse uden
skærm, send mails etc.

Med venlig hislen
Lars Hoffmann

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-07-06 12:17

Den 07-07-06 12.46 skrev Lars Hoffmann følgende:

> Man kan nu stadig godt bruge internettet selvom man er blind.

Nemlig.

> Der findes masser af programmer til at læse tekst højt, browse
> uden skærm, send mails etc.

Men det er ikke helt det samme.

En normalt seende surfer:
Hjemmeside med et billede af lækker dame uden ret meget tøj
Bruger: ja ja...
Hjemmeside med et billede af en endnu mere lækker dame med endnu mindre tøj
Bruger: Støn, mere mere...
Hjemmeside med samme lækre dame, der har smidt den sidste trævl, mens
hun smiler frækt til kameraet
Bruger: [censureret] - damn, ikke ud over tastaturet!

En blind surfer:
Skærmlæser: Billede af lækker dame uden ret meget tøj
Bruger: nå ja
Skærmlæser: Billede af endnu mere lækker dame med endnu mindre tøj
Bruger: Hvad mon hun siger?
Skærmlæser: Samme lækre dame har smidt den sidste trevl, mens hun smiler
sødt til kameraet
Bruger: Kedelig side!

Undskyld den meget OT drejning af tråden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.