Expert assistance/vurdering behoeves
Fra : Per Jakobsen

Dato : 03-07-06 20:17

Hejsa Alle

Som tidliger naevn har jeg investeret i MC for ca en maaned siden
her er link til galleri.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8459

Jeg bor I holland og gaar rundt med den tanke at modificerer standard
udstoedning en lille bitte smule.

Jeg ville gerne bore 8 mindre huller bagerst i udstoedningen for at faa
lidt mere
lyd paa (ikke overdrevet meget, bare lidt mere bid).

Men jeg har behov for jeres vurdering i forhold til foelgende.

1. Ville det betyde noget mekanisk (skal jeg taenke paa EFI remap).
2. Er det imod EU lov.
3. Er der noget jeg har overset ifht denne mindre modificering ?.

Jeg har lagt et par link ind der viser en amerikaner som har lavet den
samme modificering. Vidioerne viser modificeringen og gengiver
lydforskellen ganske godt.

Jeg vil ikke glemme at naevne at vidioerne er over 4 mega, men under 5
mega.

Jeg takker paa forhaand

http://www.axaptamodules.com/movies/beforDrilling.wmv
http://www.axaptamodules.com/movies/DrilledHoles.wmv

Fra : Casper

Dato : 08-07-06 08:37

Davs,

Jeg ved ikke om det er praktisk muligt, men der er jo en god ting i
Holland, du skal ikke til syn med din MC, saa det er kun hvis du
bliver stoppet der kan komme ballade.

Svjv. saa er de ikke lovligt at aendre paa udstoedningen, men du skulle
ikke rende ind i problemer. Jeg bor i Rotterdam, og der er ret mange
som suser forbi mine vinduer med alt andet end den oprindelige
ustoedning paa dyret.

Men du skal vide at hvis du har taenkt dig at koere til Schweiz kan du
risikere at blive afvist ved graensen hvis du lamer for meget.

Mvh./Casper