Kører udlejningsbil sydpå
Fra : tofran@gmail.com

Dato : 03-07-06 19:12

Hej,

Vi er nogle stykker som i sidste øjeblik er blevet bevilligt ferie i
slutning af juli månedet. Men da vores bil er gået i stykker er det
lidt svært at komme sydpå til en billig penge. Men en af mine venner
synes at have hørt at man kan henvende sig til biludlejningsstederne
for at hører om de skulle have biler, der skal afleveres sydpå.

Er der nogen som har prøvet det før og har nogle tip og ideer ?? Jeg
har godt nok også hørt om det i USA, men har aldrig prøvet det. Hvad
går det egentlige ud på. Slår man halv skade dvs. man ikke skal
betale for lejen, men til gengæld selv betaler benzinen. Vi har ikke
nogen destinationer (bare sydpå) og vi er klar over at vi selv skal
betale tilbagevejen, hvis det ikke er muligt at lave nummeret tilbage.
Og skal man evt. cleares.

Ellers god ferie til alle.

/Tom Frank

Fra : Holst

Dato : 03-07-06 19:18

tofran@gmail.com wrote:

> [...]
> synes at have hørt at man kan henvende sig til biludlejningsstederne
> for at hører om de skulle have biler, der skal afleveres sydpå.

Sådan var det vist tidligere, men denne praksis skulle være ophørt for
en del år siden. Udlejningsselskaberne skulle efter sigende i dag blot
smide disse biler på en biltransport og fragte dem derned selv.

Fra : Pedersen

Dato : 03-07-06 19:35

--
Måske den anden vej !
Helle Hollies biludlejning i Malaga, sender en del biler til Danmark,

Fra : jimmi1311

Dato : 03-07-06 21:10

tofran@gmail.com skrev:

> [...]
> nogen destinationer (bare sydpå) og vi er klar over at vi selv skal
> betale tilbagevejen, hvis det ikke er muligt at lave nummeret tilbage.

Det er jo en del billigere at leje bil i Tyskland, så I kunne måske
leje en bil der og køre længere syd på.

MVH
Jimmi W.