Til New York fra Ottawa i nogle dage ?? - ~
Fra : Peter

Dato : 03-07-06 18:38

Hej Alle

Vores familie (2 voksne og 4 børn) skal til Ottawa i Canada i tre uger i
starten af August i år. Vi skal besøge noget familie.

I den forbindelse, kunne vi godt tænke og at tage en "smuttur" til New York
i et par dage, nu når vi er så tæt på !!

(Ingen af os har tidligere været i USA !!)

MEN - Hvordan skal vi planlægge turen til New York ?? Det tager for lang tid
at køre i bil, har jeg hørt og den mindste er også for lille !!
Kan man flyve Ottawa - New York ???

- Er det nemt ??
- Billigt ??
- Kan jeg tjecke priser/bestille et sted på nettet ??

Ellers nogen der har nogle gode idéer ?? TAK

...og fortsat god dag.

Med Venlig Hilsen

Peter

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 03-07-06 20:14

> Kan man flyve Ottawa - New York ???

Sagtens! Selskaber som Continental, United Airlines og Air Canada har alle
direkte flyvninger mellem Ottawa og New York. Vil du blot checke tider, så
kig her:
http://www.amadeus.net/

> - Er det nemt ??
Jep, meget. Tager lidt under 1½ time

> - Billigt ??
Njah, det afhænger af datoerne. Jeg prøvede lige at tjekke vores egen side,
og det koster ca. 2000 pr. person retur. Jeg prøvede også lige denne
www.cheapticketscanada.com og den gav de samme priser...

> Ellers nogen der har nogle gode idéer ?? TAK

Flyv fra Toronto - i stedet for Ottawa - til NYC. Sådan en billet fås ned
til 145 CAD (760 kr.) hos www.canjet.com.

Mange hilsner
Kenneth
http://www.flyrejsen.dk/