Hitman mangler d3dx9_27.dll
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-07-06 13:09

Hejsa

Har lige installeret Hitman Blood Money, men når jeg prøver at starte det,
siger det, at det mangler filen d3dx9_27.dll. Jeg har søgt på nettet og
fundet ud af, at det nok er directx der er problemet. Det underlige er bare,
at jeg har directx 9.0c, som spillet kærver, og jeg kan da også fint spille
f.eks. Battlefield 2, som også kræver directx 9.0c.

Er det nogen der ved hvad problemet er?

Jeg har installeret patch 1.2 til Hitman, men det hjalp ikke.

mvh Frank

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-07-06 14:07

Frank K. Jensen wrote:
> [...]
>
> Er det nogen der ved hvad problemet er?
>
> Jeg har installeret patch 1.2 til Hitman, men det hjalp ikke.

se om der ikke er et bibliotek med en dx etellerandet setup. Har haft
problemer med Sensible Soccer 2006 demo og der skulle man anvende
spillets egen directx setup/installation/check.

Spurgte spillet evt ved installering om det skulle checke dx9? Sig ja
til det evt.

Fra : Olesen

Dato : 03-07-06 14:44

Der er mange versioner af DX9c.
Hent den nyeste her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

Mon ikke det er løsningen?

Mvh.

Fra : Kim

Dato : 03-07-06 16:26

"Olesen" <olesen_99@FJERNhotmail.com> skrev
> Der er mange versioner af DX9c.
> Hent den nyeste her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

Er der andre steder man kan hente den ?

Så man er fri for det Windows Genuine Advantage plug-in installation skod

mvh Kim

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-07-06 20:38

"Olesen" <olesen_99@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er mange versioner af DX9c.
> Hent den nyeste her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx
>
> Mon ikke det er løsningen?

Hvad er pointen med versionsnumre, hvis der er forskellige versioner med
samme nummer?!?! Jeg mener 9.0c burde være EN version! Der er både et
decimal efter kommaet og et bogstav, så der burde da være nok at ændre på.

Nå, men det kunne da godt ske, at jeg skulle prøve en ny version af directx.
Skal jeg afinstallere noget først?

mvh Frank

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-07-06 22:27

"Frank K. Jensen" <mia-frank@detteskalslettes.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:44a9721a$0$1977$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Nå, men det kunne da godt ske, at jeg skulle prøve en ny version af
> directx. Skal jeg afinstallere noget først?

Dit problem skulle kunne løses her:
http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html

Der kan du læse om problemet og hente den manglende fil som automatisk
installeres det rigtige sted.

Derudover er der en masse andre steder du kan downloade og læse om det:

http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada-DK%3Aofficial_s&hl=da&q=d3dx9_27.dll&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning

Kurt

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 03-07-06 22:43

> [...]
> http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html
>
> Der kan du læse om problemet og hente den manglende fil som automatisk

Det blev løst ved at installere den nyeste version af directx 9.0c.

Om jeg begriber hvordan man som softwaregigant kan lave sådan en gang
roderi...

mvh Frank

Fra : Anders

Dato : 04-07-06 18:37

Frank K. Jensen wrote:
> Om jeg begriber hvordan man som softwaregigant kan lave sådan en gang
> roderi...

Netop fordi det er en softwaregigant med ALT for mange udviklere til
hvert produkt. Ingen har 100% styr på deres programmer. Sådan er Windows
jo så dejligt...

Anders