Roger Waters på RF...
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 03-07-06 02:15

Jeg håber ikke jeg var den eneste herinde som så ovenstående tidligere i
aftes...

Det var virkelig en oplevelse, hold da kæft de spillede godt, og han
virkede frisk trods sin alder...

De spillede Dark Side of the Moon plus alt det andet man forventede,
plus et par af Waters' solonumre, deriblandt et nyt nummer hvor han
sviner George Bush på en fed måde

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-06 09:16

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De spillede Dark Side of the Moon plus alt det andet man forventede, plus
> et par af Waters' solonumre, deriblandt et nyt nummer hvor han sviner

Hej Esben

Jeg var der også og kan kun give dig ret.Det var virkelig en kæmpe
oplevelse,de spillede super godt
Hilsen Anne

Fra : Søren

Dato : 03-07-06 12:03

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> skrev i en meddelelse
> Jeg håber ikke jeg var den eneste herinde som så ovenstående tidligere i
> aftes...

Jeg havde vagt i Okse Boden fra 20.00 til 04:00

Søren

Fra : Michael Hjorth

Dato : 03-07-06 21:31

On Mon, 03 Jul 2006 03:14:48 +0200, Esben von Buchwald wrote:

> [...]
>
> De spillede Dark Side of the Moon plus alt det andet man forventede,
> plus et par af Waters' solonumre, deriblandt et nyt nummer hvor han

Det var en meget stor oplevelse, 2 en halv times Pink Floyd det var
hele festivalen værd. Det var dejligt at han spillede en masse Pink Floyd
nummre ud over Dark Side of the Moon og jeg var især glad for at Animals
også var representeret, den bliver alt for ofte overset. Jeg synes at
bandet gjorde det virkeligt godt, selvom man godt kunne savne Gilmours
stemme og guitar ind i mellem. Synd at de ikke kan blive enige de to gamle
nisser.

Nå men nu har vi så fået Dark Side of the Moon med David Gilmour som
formand i 1994 og med Roger Waters i 2006, det er nok det bedste vi kan
håbe på. Heldigvis klarede de begge det så fantastisk godt at det også
er til at leve med.

Michael.

Fra : McMurphy

Dato : 09-07-06 01:16

nogen der har en sæt liste fra den koncert??

Fra : Mathias

Dato : 11-07-06 00:25

McMurphy wrote:
> nogen der har en sæt liste fra den koncert??

Fra
http://en.wikipedia.org/wiki/Roger_Waters_-_The_Dark_Side_Of_The_Moon_Live

Set One

1. In the Flesh
2. Mother
3. Shine On You Crazy Diamond
4. Have A Cigar
5. Wish You Were Here
6. Set the Controls for the Heart of the Sun
7. Southampton Dock
8. The Fletcher Memorial Home
9. Perfect Sense, Parts 1 and 2
10. Leaving Beirut