Lings eller alm??
Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 02-07-06 18:39

Hej NG
Er der tilfældigvis en derude som ved hvad gevind der er på centermøtrikken
på koblingsskålen på en Husqvarna 610 model 96?
Mvh
Rasmus H

Fra : frølårsraketten

Dato : 03-07-06 11:53

"Rasmus og Ditte" <ditras@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der tilfældigvis en derude som ved hvad gevind der er på
> centermøtrikken på koblingsskålen på en Husqvarna 610 model 96?

Det ved jeg ikke. Men ofte er links-møtrikker mærket med et lille hak midt i
hver af de seks "kanter" på hovedet.
Pierre

Fra : Armand

Dato : 04-07-06 22:17

Rasmus og Ditte skrev:
> Hej NG
> Er der tilfældigvis en derude som ved hvad gevind der er på centermøtrikken
> på koblingsskålen på en Husqvarna 610 model 96?

Sidder koblingen ikke på højre side af gearkassen, som på de fleste
tværstillede motorer?
Ifald: Så må gevindet være højresnoet, som på alle ovennævnte :-|
Er centermøtrikken låst med blik/lign. (som oftest set) så har
omdrejningsretningen ingen indflydelse på gevindets retning!

--
Armand.