sløv Speedfight 2
Fra : Michael

Dato : 01-07-06 10:24

hej er der nogen med forslag til hvordan man får en speedfight 2 fra 2005,
med cat, det er en 45 scooter, til at trække bare nogenlunde, skiven er
fjernet der er en nyt proma legal rør på, men der er jo ikke nær det samme
træk i som på en gammel speedfigh, er der evnt flere begrænsninger på?
mvh Michael

Fra : Hagar

Dato : 01-07-06 11:57

"Michael" <dsl305893@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernet der er en nyt proma legal rør på, men der er jo ikke nær det samme
> træk i som på en gammel speedfigh, er der evnt flere begrænsninger på?

På min Rally, der fik jeg noget ekstra da jeg fik en anden udstødning på,
uden cat. Den var STOPPET med skidt og møg, fordi den ikke får den
temperatur den skal have for at brænde det af, så nu kører jeg uden cat.

Hagar

Fra : Michael

Dato : 02-07-06 15:36

ja det har jeg også gjordt, men uden effekt