WD40 kan alt (OT)
Fra : Jakob

Dato : 30-06-06 19:18

Københavnske bar-ejere sætter ind mod narko
http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Andet/2006/06/26/142038.htm
--
Jakob, 748SP+749S

Fra : 2

Dato : 30-06-06 23:01

On Fri, 30 Jun 2006 20:18:21 +0200, Jakob <usenet@gertz.net> wrote:

>Københavnske bar-ejere sætter ind mod narko
>http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Andet/2006/06/26/142038.htm

Ja det er meget godt til mange ting, bare synd der er så lidt i
bøtterne
Så engang man kunne købe en 5 L beholder, skal det så på en blomster
vandforstøverflaske?

Fra : Niels Pein

Dato : 01-07-06 20:51

"2" skrev ...

> Så engang man kunne købe en 5 L beholder, skal det så på en blomster
> vandforstøverflaske?

Sådan en forstøver-lignende beholder der står WD40 på kan også købes. De to
ting er nok min hidtil bedste investering i Harald Nyborg, hvor man ellers
ofte kommer hjem med noget skrammel, men alligevel har glemt lærdommen til
næste gang.

Ja ok, jeg fandt også en ganske god momentnøgle i HN engang.
--
Mvh. Niels

Fra : icjinu

Dato : 01-07-06 02:31

Jakob wrote:
> Københavnske bar-ejere sætter ind mod narko
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Andet/2006/06/26/142038.htm

Ja WD-40 er virkelig et vidundermiddel. Også sejlere har stor fornøjelse
af dette middel, og så lugter det også så dejligt ..