LeoVince . . .
Fra : Peter

Dato : 30-06-06 14:18

Jeg har kig på en LeoVince Titanium potte til min MC . . . .

Er der nogen der ved om LeoVince kan fås uden det "smukke" LeoVince Logo

MVh.
Peter

Fra : Studen

Dato : 30-06-06 14:46

"Peter" <peterjensen@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har kig på en LeoVince Titanium potte til min MC . . . .
>
> Er der nogen der ved om LeoVince kan fås uden det "smukke" LeoVince Logo

Jeg har haft fingre i 2 nye potter. Begge gange sad der bare et
klistermærke, som man så selv kan udskifte med det "rigtige" mærke.....

Og nej, det er sgu ikke særligt smukt. Fyr dog den designansvarlige, som
ikke er sin opgave voksen ;)

Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : p.a

Dato : 30-06-06 21:11

da jeg købte en for 3 år siden lå det løst i kassen, et klistermærke og et i
alu med 2 tilhørene popnitter, de landte fint i skraldespanden

Fra : AW på ZRX

Dato : 01-07-06 08:39

"Peter" <peterjensen@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har kig på en LeoVince Titanium potte til min MC . . . .
>
> Er der nogen der ved om LeoVince kan fås uden det "smukke" LeoVince Logo

Da samme potte oftest bruges til mange forskellige cykler, ved fabrikken
ikke hvor spændebåndet kommer til at sidde. Derfor kan de heller ikke
placere logoet, så det medfølger som regel løst.

Allan

Fra : Peter

Dato : 02-07-06 09:55

AW på ZRX wrote:

> [...]

> ikke hvor spændebåndet kommer til at sidde. Derfor kan de heller ikke
> placere logoet, så det medfølger som regel løst.

Det lyder godt, men hvad med EU godkendelse - DB-Killer ???
Er LeoVince godkent til at køre på vejene, hvis der er DB-Killer i ???
Kan DB-Killer afmonters ???

Mvh.
Peter

Fra : Studen

Dato : 02-07-06 13:50

> Det lyder godt, men hvad med EU godkendelse - DB-Killer ???
> Er LeoVince godkent til at køre på vejene, hvis der er DB-Killer i ???
> Kan DB-Killer afmonters ???

Deres nye serie er vist E-godkendt (eller hva' det nu hedder). DB-killeren
er lige til at pille ud.....

Mvh
Stud

Fra : Peter

Dato : 05-07-06 16:12

AW på ZRX wrote:

> [...]

> ikke hvor spændebåndet kommer til at sidde. Derfor kan de heller ikke
> placere logoet, så det medfølger som regel løst.

Tak for de mange svar, det lyder opløftende
Jeg vil nu gå på jagt efter en LeoVince Titanium . . .

mvh. Peter

Fra : Studen

Dato : 05-07-06 16:48

> AW på ZRX wrote:

> Tak for de mange svar, det lyder opløftende
> Jeg vil nu gå på jagt efter en LeoVince Titanium . . .

Kig her http://www.ambi-bike.de/ . Der kan være lidt at spare. Du kan betale
med VISA via hjemmesiden (sjældenhed hos tyske småforhandlere)

Mvh
Stud

Fra : Lars

Dato : 06-07-06 15:19

Fra : Studen

Dato : 06-07-06 16:01

"Lars" <ljpedersen@adslhome.dk> wrote:

????

Fra : Lars

Dato : 07-07-06 12:38

Studen wrote:

> "Lars" <ljpedersen@adslhome.dk> wrote:
>>

> ????

UPS . . . . jeg ved ikke lige hvor teksten blev af . . . sorry

Jeg har lige købt en ny LeoVince Titanium til min R1'er, og den var
faktisk 100,00 Kr. billigere i Danmark end i Tyskland.
http://www.mc-direct.dk/catalog/product_info.php?cPath=30_42&products_id=144

Så det er da dumt at betale mere i Tyskland, når det er billigere i
Danmark

Jeg synes faktisk at det er "fedt" at der er Danske butikker der har fået
øjnene op for "det åbne indre marked"

LeoVince er for øvrigt en kanon fin udstødning, super finish, rigtigt
rigtigt godt lavet, jeg har ikke kunnet finde noget at sætte fingere nogen
steder, jeg tror at de er CNC fremstillet

Vedr. logo så sad der et klistermærke på som jeg fjernede, og der var et
skilt med popnitter med, som jeg "arkiverede" i skraldespanden.

EU godkendt, med DB-Killer, som nu er pillet ud, så nu lyder den af mindst
30hk mere

Mvh. Lars

Fra : Peter

Dato : 08-07-06 15:15

Lars wrote:

> [...]

> skilt med popnitter med, som jeg "arkiverede" i skraldespanden.

> EU godkendt, med DB-Killer, som nu er pillet ud, så nu lyder den af mindst

Nå okay, så er der jo ikke nogen fordel ved at handle i Tyskland . . .
Så kan jeg lige så godt handle i Danmark

Tak for det
Mvh.Peter