dimmensioner på træ
Fra : Sus@nne

Dato : 30-06-06 05:38

Hej

Det foresvæver mig der har været et indlæg her i gruppen ang. nye
dimmensioner på bl.a lægter hvis man skulle renovere et hus.. Det er muligt
at jeg husker forkert...
Men er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med ovenstående spørgsmål ang.
dimmensioner på træ i forbindelse med renovering af ældre hus ?

På forhånd tak

hilsen
Susanne

Fra : Jib

Dato : 30-06-06 17:55

jensenssnabelatdcadsl.dk tastede følgende:
> [...]
> Men er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med ovenstående spørgsmål ang.
> dimmensioner på træ i forbindelse med renovering af ældre hus ?

Den nye dimension er 38 x 76 og er efter ubekræftede rygter pga. den
øgede størrelse på de tømrere der normalt går på dem når taget lægges

Jib