MC-kørekort
Fra : Capstardk

Dato : 29-06-06 20:36

Hej
Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.

Ses derude.
Mvh
Casper

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-06-06 20:46

> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.
>
> Ses derude.

Tillykke,

Prøv at tage den lidt med ro, og kør som alle andre er idioter. Så ses vi
også igen til næste år

/Jesper

Fra : Capstardk

Dato : 29-06-06 20:49

> Prøv at tage den lidt med ro, og kør som alle andre er idioter. Så ses vi
> også igen til næste år
>
> /Jesper

Skal jeg nok
/Casper

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 29-06-06 21:23

"Capstardk" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.
>
> Ses derude.

Tillykke med kortet.

Det er også en stor dag for mig - mit MC-kort er blevet fuldvoksent.

//Kjeldsen
GSX-R250
XT600

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-06-06 08:44

Capstardk wrote:
> Hej
> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.

Har du en slutpris, alt inklusive (teori, køretimer, prøve, stempler,
lægeattest etc etc) ?

/jim

Fra : Capstardk

Dato : 30-06-06 16:00

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du en slutpris, alt inklusive (teori, køretimer, prøve, stempler,
> lægeattest etc etc) ?
>
> /jim

Ja, hmmm fik meget rabat. 6395 kr.Men det var kun et engangs tilbud.
Mvh
Casper

Fra : Jim

Dato : 30-06-06 16:08

"Capstardk" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.

Tillykke...
Pas nu på derude..
Der er deværre bilister uden hjerne på vejene.

God vind!

Fra : icjinu

Dato : 01-07-06 08:48

Capstardk wrote:
> Hej
> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.
>
> Ses derude.
> Mvh
> Casper

Niiiice. Jeg kan forestille mig hvordan det føles. Tillykke! Skal selv
til teoriprøve d. 4.

Hvad regner du med at anskaffe dig af MC ?

Fra : Capstardk

Dato : 01-07-06 11:40

"icjinu" <icjinu@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Niiiice. Jeg kan forestille mig hvordan det føles. Tillykke! Skal selv
> til teoriprøve d. 4.
>
> Hvad regner du med at anskaffe dig af MC ?

Har en Suzuki SV650 fra 03...

Fra : icjinu

Dato : 02-07-06 00:16

Capstardk wrote:
> "icjinu" <icjinu@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har en Suzuki SV650 fra 03...

Lækkert. Det blir da sjovt ;) ... pas godt på dig selv.

Fra : Ann

Dato : 02-07-06 12:44

"Capstardk" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Så kom dagen jeg langt om længe fik mit mc kørekort.

> [...]

tillykke med det

bare det var mig der havde fået kortet

- jeg skal til køreprøve tirsdag (i overmorgen) og jeg er møg nervøs!!!

Fra : Capstardk

Dato : 02-07-06 15:09

"Ann" <ann@dk> skrev i en meddelelse

> "Capstardk" <capstardk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> tillykke med det
>

> bare det var mig der havde fået kortet
>
> - jeg skal til køreprøve tirsdag (i overmorgen) og jeg er møg nervøs!!!

Rolig nu. Var også lidt nervøs, men vendte det til noget posetivt og det
hele gik bare godt.
Og det skal det også nok gøre for dig
Held og lykke.
Mvh