Spleen United MTV live
Fra : steen

Dato : 29-06-06 20:28

Hej,

jeg gik desværre glip af koncerten der blev vist på MTV.

Er der nogen som fik det optaget og gerne lige lave en kopi til mig?

Hilsen

Steen

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 02-07-06 12:55

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> jeg gik desværre glip af koncerten der blev vist på MTV.
>
> Er der nogen som fik det optaget og gerne lige lave en kopi til mig?

Den bliver genudsend igen i dag kl 14.

/Martin

Fra : steen

Dato : 02-07-06 17:33

Martin Mørk Jensen wrote:

> "steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den bliver genudsend igen i dag kl 14.
>

> /Martin

øv,

der var jeg heller ikke hjemme, er først lige kommet hjem igen

Hilsen

Steen

Fra : steen

Dato : 02-07-06 19:05

Martin Mørk Jensen wrote:

> "steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den bliver genudsend igen i dag kl 14.
>

> /Martin

Findes der nogen bestemte sider man kan se hvor forskellige koncerter bliver
vist eller er det bare at bladre de forskellige tv-kanalers programmer
igennem på internettet?

Hilsen

Steen

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 02-07-06 20:33

> Findes der nogen bestemte sider man kan se hvor forskellige koncerter
> bliver
> vist eller er det bare at bladre de forskellige tv-kanalers programmer
> igennem på internettet?

Tog eletronic promguide'en over parabolen. Men den bliver sikkert genudsendt
igen.

/MJ

Fra : johnew100@gmail.com

Dato : 10-07-06 11:10

Martin Mørk Jensen wrote:
> "steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tog eletronic promguide'en over parabolen. Men den bliver sikkert genudsendt
> igen.
>

> /MJ

hej der

jeg missede også begge koncerter(ferie) så jeg er med på en kopi,
hvis der er nogen der her den.. ( mener ikke det er ulovligt af få en
kopi af et tv-program.. eller er det???)