80'er nostalgi (Musikvideoer)
Fra : Ingolf

Dato : 29-06-06 16:49

Skvattede fornylig over dette imponerende site:
http://www.freephotosandvideos.com/
indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Fra : Michael Lund

Dato : 29-06-06 21:30

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Tak for linket!

Det er bestemt en helt fantastisk samling.

Mvh.
Michael

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-06-06 00:02

Ingolf wrote:
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Tusind tak! :)

Søren

Fra : Anders Hansen

Dato : 30-06-06 08:10

Ingolf skrev:

> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Fremragende fund. Der røg den weeknd :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-06-06 09:56

> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Fed liste, men den mangler Al Corley "Square Rooms"

Og Alice Coopers "Poison" er uden de gode bryster.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Holst

Dato : 30-06-06 10:57

Mark Thomas Gazel wrote:

> Fed liste, men den mangler Al Corley "Square Rooms"

Der mangler meget. Jeg kiggede også efter nogle stykker, som ingen
steder var at finde. Der var umiddelbart også kun én video med hver
kunstner.

Fra : Rikke og Per

Dato : 30-06-06 14:53

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Kanon side!! Super nostalgi, man bliver øjeblikkelig teenager igen!!

Rikke

Fra : Bruno

Dato : 01-07-06 16:39

Ingolf wrote:
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

SUper link - takker. Og damn hvor var 80'erne dog grimme!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-06 21:45

Ingolf wrote:
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Helt Fino - nød Springsteen + Sting i The River..

Jeg vidste ikke at de havde spillet sammen.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : ASKF

Dato : 02-07-06 02:15

Ingolf ytrede sig i <44a3f649$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>Skvattede fornylig over dette imponerende site:
>http://www.freephotosandvideos.com/
>indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Helt fantastisk site, jeg er ret forbavset over det store udvalg af
kunstnere, da et ikke bare er top10 kunstnerne fra de internationale
lister. Der er også newwave punk bands som Bauhaus, industrial hardcore
techno som Front 242, og meget andet undergrunds guf fra det årti.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Heidi

Dato : 02-07-06 19:27

Ingolf wrote:
> [...]

Også tak for linket herfra - damn der er mange af de sange jeg trofast
sad og optog på bånd, og bandede over når studieværten snakkede ind over

Og så fik jeg da også lige fundet ud af at John Waite (som er der med
Missing You - et nummer min søster og jeg kan næsten hvert ord og suk og
støn til) er den samme som forsangeren i Bad English (som er der med
When I See You Smile) - bare i en noget længere hår-udgave i sidstnævnte

--
Heidi

Fra : Snavox

Dato : 02-07-06 20:17

En stor tak herfra. De fleste numre kender man, men det er helt klar fra
tiden, før i hvert fald jeg begyndte at se musikvideoer, så mange af dem
er helt nye for mig.

Guldgrube er kun et fattigt ord...

Med puddelhundehårshilsen

Poul

Fra : Familien Hansen

Dato : 03-07-06 18:22

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> Skvattede fornylig over dette imponerende site:
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere :D

Fantastisk... ren nostalgi. Bare man kunne gemme dem på computeren...
det ville være fedt, men det kan man tilsyneladende ikke...snøft øv

Fra : Just George

Dato : 03-07-06 19:42

Familien Hansen had these thoughts

> "Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
>>

> Fantastisk... ren nostalgi. Bare man kunne gemme dem på computeren...
> det ville være fedt, men det kan man tilsyneladende ikke...snøft øv

Spørgsmålet er hvor længe at linksne forbliver aktive, for de er lagret
på Youtube og de er dælme strikse med copyrights.
Men hvis du vil hitte dem, så kig i din Temporary Internetfiles,
der ligger de som FLV filer.
Pil dem ud og dump dem i en mappe og du kan så afspille dem med IE.
FLV er et Flash format.
--
Just George.

Fra : Andreas Eibach

Dato : 04-07-06 04:50

"Just George" <thereisnone@tadress.com> wrote:
> Men hvis du vil hitte dem, så kig i din Temporary Internetfiles,
> der ligger de som FLV filer.
> Pil dem ud og dump dem i en mappe og du kan så afspille dem med IE.
> FLV er et Flash format.

hmm?

http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/urlsnooper/

mvh andy

Fra : preben nielsen

Dato : 05-07-06 16:46

> [...]
> http://www.freephotosandvideos.com/
> indeholder stort set alle musikvideoer fra de gode gamle 80'ere

Fantastisk samling !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk