lægge afsendte mail i spec. mappe
Fra : ___P.Sir

Dato : 29-06-06 12:54

Jeg ønsker at visse mails - som har med bestemt arbejdsområde at gøre - skal
lægges i en speciel mappe, når jeg har afsendt disse.
Der må findes noget software, som kan løse den opgave bedre end
fordelingsreglerne i Outlook formår. Og ligeledes kan softwaren "automate"
heller ikke klare dette.
Nogle erfaringer/forslag? Der er tale om Outlook 2003.
Preben

Fra : Jack L.

Dato : 06-07-06 23:26

___P.Sir wrote:
> [...]
> "automate" heller ikke klare dette.
> Nogle erfaringer/forslag? Der er tale om Outlook 2003.

Er du /skrå/sikker på at din ønskede fordeling ikke kan opnås med Outlook
2003? Det kan være at hvis du gav et mere detaljeret fordelingskrav, så kan
gruppen hjælpe?

--
Mvh. / Best regards,
Jack L.,