Hej gruppe
Fra : Pia Alm

Dato : 28-06-06 22:47

Vi er et par, der er meget opsatte på at tage til Nepal - igen (sidst i
2001). Men vi har meget svært ved at finde flyforbindelse til Katmandu til
en fornuftig pris. Vi er indstillede på enhver rute - men helst bare ikke
Aeroflot.
Er nogen, der kender til gode forbindelser.
PA

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-06-06 23:40

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> on onsdag 28. juni 2006 at 23:47 +0100 wrote:
>men helst bare ikke
>Aeroflot.

Hvorfor dog ikke - på de internationale ruter er der da ingen problemer
(jeg ervant til at flyve indenrigs i Rusland, og dér er det en anden
sag…), og så er det som hovedregel betydeligt billigere...

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-06-06 08:46

"Pia Alm" <piaalm@tdcadsl.dk> wrote in

> Er nogen, der kender til gode forbindelser.

Nu skriver du ikke hvornår i vil rejse, men der er ihvertfald regelmæssig
forbindelse på følgende ruter:

CPH-VIE med Austrian Airways VIE-DOH-KTM med Qatar Airways.

CPH-VIE-DOH med Austrian Airways DOH-KTM med Jet Airways.

CPH-MUC-DEL med Lufthansa DEL-KTM med Jet Airways.

CPH-BKK-KTM med Thai Airways.

CPH-AMS-DEL med KLM DEL-KTM med Jet Airways.

CPH-CDG-DEL med Air France DEL-KTM med Jet Airways.

Jeg ville ringe til de flyselskaber der flyver de længste stræk på
ruterne, og høre hvad de skal have for en samlet billet.

Umiddelbart vil jeg tro KLM er billigst. De er ret agressive på de
oversøiske ruter i øjeblikket.