Jensens Bøfhus
Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 28-06-06 21:33

Hej gruppe.
Jeg modtager i øjeblikket igen igen uopfordret sms på flere af vores
mobiltelefoner fra Jensens Bøfhus.
Jeg har været inde på deres hjemmeside for at fortælle dem - det
gider jeg ikke, de skal ikke sende sms til os, uden vi har tilmeldt os
deres service.
Dette kunne jeg før i tiden - men nu har de fjernet al mulig
kommunikation. Der er ikke mulighed for at maile til dem mere. Egentlig
smart...!
Jeg har selvfølgelig også sendt flere mails til forbrugerstyrelsen.
Problemet er bare, at forbrugerstyrelsen ikke har modtaget klager nok
over Jensens Bøfhus.

Kære gruppe, modtager i uopfordret sms fra Jensens Bøfhus, gider i
så ikke at gøre noget ved det - klag til forbrugerstyrelsen...!

Jeg er ved at være træt af deres sms.

Måske man skulle lave en hadehjemmeside med Jensens Bøfhus...!
Jeg overvejer det lige...)

Det blev lidt negativt - men er positivt ment - vi vil selv bestemme
hvem vi skal have sms fra...!

Det havde da lidt med mad at gøre.
Og opskrifter.
Ellers kan en god fiskeopskrift findes hér:
www.fiskeopskrift.dk

Hilsen Jørgen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-06-06 21:38

hedelyngen@gmail.com (hedelyngen@gmail.com) skrev :

> [...]
> deres service.
> Dette kunne jeg før i tiden - men nu har de fjernet al mulig

Har selv været udsat for det samme.
Du kan på www.jensens.com under punktet Nyhedsbrev vælge "Afmeld" og ad
den vej afmelde dig "servicen". Man kan endda få tilsendt sin
adgangskode, hvis man har glemt den.

Henriette Døssing

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 01-07-06 15:10

Fischer & Døssing wrote:

> [...]
> Du kan på www.jensens.com under punktet Nyhedsbrev vælge "Afmeld" og ad
> den vej afmelde dig "servicen". Man kan endda få tilsendt sin

Hej Henriette.

Tak for dit svar.
Jeg 'gider' bare ikke at afmelde fra noget jeg aldrig har tilmeldt mig.
Jensens Bøfhus må lære, at de ødelægger mere end de gavner, når
de udsender uopfordrede sms.
Hvis de tror de får flere kunder, må de tæmke om igen. Vi har ikke
besøgt dem før, men nu kunne vi da aldrig få den tanke. Egentlig
ærgerligt.
Måske de er en god familierestaurant? Men for søren hvor de
ødelægger et ellers godt brand, ved at agere som de gør.

Jeg har skrevet lidt om vores oplevelser hér:
http://www.jhall.dk/jensens_boefhus.htm

Med venlig hilsen
Jørgen
Lidt om fisk og fiskemad...: www.fiskeopskrift.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 01-07-06 20:12

hedelyngen@gmail.com (hedelyngen@gmail.com) skrev :
> Hej Henriette.

Hej

> Tak for dit svar.
> Jeg 'gider' bare ikke at afmelde fra noget jeg aldrig har tilmeldt
> mig. Jensens Bøfhus må lære, at de ødelægger mere end de gavner, når
> de udsender uopfordrede sms.

Det forstår jeg godt - men det tager altså kun 1½ minut at blive fri for
irritationsmomentet
Jeg fik sms´er fra Jensens fordi ham, der havde haft "mit" mobilnummer
før mig havde tilmeldt sig og ikke afmeldt sig, da han afleverede
telefonen (det er en firma-mobil).
Han havde i øvrigt også glemt at fortælle sine venner, sin mekaniker og
sin far, at han havde fået nyt nummer - så jeg fik pludselig en masse
"sjove" sms´er og opkald fra folk, som ikke kunne forstå, når jeg
svarede "Nej, der er ingen Martin her. Det er MIN telefon"...

Henriette Døssing

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 01-07-06 22:58

Fischer & Døssing wrote:

> [...]
> "sjove" sms´er og opkald fra folk, som ikke kunne forstå, når jeg
> svarede "Nej, der er ingen Martin her. Det er MIN telefon"...

Hej Henriette.
Tak for dine svar.
Jeg forstår godt dine argumenter.
Og din forklaringsramme omkring hvordan du gjorde.

Men jeg føler stadig at Jensens Bøfhus begår et overgreb imod mig.
De sender stadig uopfordrede sms til vores mobiltelefoner, og det er et
overgreb på min integretion. Det er et overgreb på mit privatliv. Og
det gider jeg ikke...!

Undskyld Henriette, nu kom jeg vist lige ud i min agression mod Jensens
Bøfhus og deres sms'er.

Hilsen Jørgen
www.fiskeopskrift.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-06 11:43

> [...]
>De sender stadig uopfordrede sms til vores mobiltelefoner, og det er et
>overgreb på min integretion. Det er et overgreb på mit privatliv. Og

De er snedige, for ud over de spam sms, så skal du ind og se på deres
hjemmeside, og det er jo det branding går ud på, at styre underbevistheden
ved at floode den :o/

Mvh
Morten