Counter strike condition zero - installati~
Fra : Dal

Dato : 28-06-06 17:30

Hej med Jer...

Jeg har køb ovenstående spil som brugt,,, men hvad mon jeg mangler jeg kan
ikke installere den, medi pakken var en half-life 2 cd men det er med
videoklip og en CS cz #2 play cd "den" siger jeg skal komme cd 1 i mon der
mangler en cd ???

/Henrik

Fra : BuFFerz

Dato : 28-06-06 21:04

Det kunne tyde på at der mangler 1 cd.
Men det gør ikke spor. Forklaring følger.

I pakken burde der være
1 HL2 cd med film klip (reklame for HL2)
1 cd #1 som indeholder cs:cz
og 1 cd #2 som indeholder cs:cz:ds (deleted scenes) som er en "opgivet"
version af cz, som dog alligevel har valgt udgive.

Nok snakken udenom.

Selv om du så havde alle cd'ere så skulle du bruge programmet Steam til
at opdatere spillet.

Steam kan også downloade hele spillet hvilket nok er din løsning her.
Download steam her www.steampowered.com > "get steam now"

Opret en bruger og indtast din cd'key i menuen: "Games"

Så vil steam downloade spillet, og du kan smide de andre cd'ere i
skraldespanden. ;)

Der er kun 1 hage ved dette. Hvis du har købt spillet brugt,
og personen har registret koden på hans egen steam konto.
Så kan den ikke bruges igen.

Fra : Dal

Dato : 28-06-06 21:15

fornemt jeg må igang... jeg har fået et gammelt account name ,,så det bliver
spændende..

/Henrik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-06-06 21:55

Dal wrote:
> fornemt jeg må igang... jeg har fået et gammelt account name ,,så det
> bliver spændende..

Du skal logge på steam med den account du har fået
Derefter får du mulighed for at hente spillet online

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Dal

Dato : 29-06-06 03:29

ok.. jeg glæder mig ,, men lige nu er jeg på vej til arbejde så det må vente
til fredag aften,, så skal jeg nok melde tilbage
/Henrik

Fra : Dal

Dato : 30-06-06 06:47

he.he... lidt før en jeg regnede med..
nå men jeg har fået downloadet den første counterstrike.. men kan man kun
spille online, jeg troede man kunne spille som man spiller battlefield bare
på sin egne pc med nogle forskellige baner

/Henrik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-07-06 16:25

Dal wrote:

> [...]
> kun spille online, jeg troede man kunne spille som man spiller
> battlefield bare på sin egne pc med nogle forskellige baner

Øhh hvilken version har du hentet?

CS 1.6, CS:Condition Zero (CS:CZ) eller CS:Source (CS:S)

Du kan hente 3die parts bots til CS 1.6
Til CS:CZ er det næten plug'n'play
Jeg kan ikke lige huske om det er så enkelt til CS:S, men der er også
udmærkede bots til

Create new server - prøv at kikke på hvilke muligheder du har
Hent evt konsollen frem og se om du har kommandoen "bot"

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!