300 m^2 gårdsplads, fliser, pris?
Fra : Leif Neland

Dato : 28-06-06 12:24

Er godt træt af at bekæmpe ukrudt på perlestensgårdsplads.

Hvad kan det koste at få nogen til at lægge fliser eller andet, når arealet
er pænt rektangulært?

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 28-06-06 12:42

Leif Neland wrote:
> Er godt træt af at bekæmpe ukrudt på perlestensgårdsplads.
>
> Hvad kan det koste at få nogen til at lægge fliser eller andet, når
> arealet er pænt rektangulært?

Evt den type belægningssten, hvor der vokser græs op imellem.

Der kører biler og en skraldevogn på gårdspladsen.

Leif

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 28-06-06 13:57

Det kommer nok meget an på hvor i landet du er.
min kammerat har et firma som ikke laver andet her i sydsjælland og en god
tommelfingerregel for ham er ca 400 kr pr M2

Men det kommer selvfølgelig også an på flisen og underlagets sammensætning..

Thomas