Sådan noget L...
Fra : Rune F. Christiansen

Dato : 27-06-06 22:10

Tidligere idag var jeg ude og køre en lille hyggetur. Vejret var ok og
det var rart med en køretur efter de sidste par dage med regn. Min
fornøjelse blev dog pludseligt afbrud, da jeg i et sving rammer noget
grus på vejbanen. Jeg mistede kontrollen over mc'en, røg ned på
venstre side og kurede nogle meter inden jeg ramte autoværnet. Nu er
jeg lige kommet hjem fra skadestuen, frygtede at jeg havde brækket det
ene håndled, det var heldigvis kun forstuet. Jeg er lykkelig over at
jeg var iklædt fuld køredragt incl. rykskjold da det skete, ellers
var jeg ikke sluppet så billigt. det kan tydeligt ses på jakken og
hjælmen hvor slemt det kunne have gået hvis jeg ikke havde brugt
ordentligt udstyr.

Mc'en er dog desværre ret medtaget. Der skal en ny fælg, forgaffel,
bremser og næsten alt hvad der nu er på venstre side af sådan en.
Det er surt men jeg er bare glad for at jeg er ok.

Så pas på derude og brug ordentligt udstyr. Du bliver glad for det
hvis det en dag går galt!!!

Mvh rune Christiansen

Nu en kvart CBR600 fattigere :-|

Fra : Carsten JvT

Dato : 27-06-06 23:00

> Så pas på derude og brug ordentligt udstyr. Du bliver glad for det
> hvis det en dag går galt!!!

Jeg kan ikke være mere enig med dig. Jeg har selv oplevet at en stor hund
pludselig rendte ud foran mig, hvilket resulterede i at jeg fløj af cyklen
og lavede en maveplasker på asfalten med dertil hørende glidetur.

Eneste personlige skade var en smule hovedpine, og så et par gevaldige
skrammer på sjælen (MC'en var jo ikke noget kønt syn bagefter). Tøj og hjelm
havde taget godt af, men blev dog blevet skiftet ud efterfølgende.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 06:01

"Rune F. Christiansen" <rfc987456@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Det er surt men jeg er bare glad for at jeg er ok.
>
> Så pas på derude og brug ordentligt udstyr. Du bliver glad for det

Godt at høre, du slab uden større skader !! Jeg så selv en sportsmc og
en offroader, komme kørende i går. Begge i shorts/t-shirts, og uden
hjelm ? Gad vide hvad folk tænker på ?

Fra : BoA

Dato : 28-06-06 20:16

Rasmus skrev:
KLIP...... Jeg så selv en sportsmc og
> en offroader, komme kørende i går. Begge i shorts/t-shirts, og uden
> hjelm ? Gad vide hvad folk tænker på ?

Det er da let: De tænker slet ikke !

BoA

Fra : Armand

Dato : 28-06-06 21:58

Rune F. Christiansen skrev:
> ...... Min fornøjelse blev dog pludseligt afbrud, da jeg i et
> sving rammer noget grus på vejbanen.

Kondolerer!

For dårligt at din kørelærer ikke har fortalt dig at børn, hunde,
oliepletter og grus pludselig springer ud foran én!

--
Armand.

Fra : Rune F. Christiansen

Dato : 29-06-06 17:18

> For dårligt at din kørelærer ikke har fortalt dig at børn, hunde,
> oliepletter og grus pludselig springer ud foran én!
>
> --
> Armand.

Fik kun fortalt det med de to første. Det der mobile grus og olie er
nok ikke så velkendt et problem :)

Fra : BoA

Dato : 29-06-06 18:28

Rune F. Christiansen skrev:

> Fik kun fortalt det med de to første. Det der mobile grus og olie er
> nok ikke så velkendt et problem :)

Vi er nu nogle stykker, der har mødt det mobile
grus m.m. men der ka' du så selv se : Det ér
rigtigt, at når du har fået kortet skal du først
derefter til at lære at køre MC - og til at lære
at overleve !

BoA

Fra : Armand

Dato : 29-06-06 19:39

Rune F. Christiansen skrev:

> Fik kun fortalt det med de to første. Det der mobile grus og olie er
> nok ikke så velkendt et problem :)

Det er det jo så nu!
Sure lærepenge

--