Nogen der kender denne US dealer
Fra : Jannick Andersen

Dato : 27-06-06 21:39

Har fundet en hugger hos følgende US dealer

http://www.1tail.com/default.asp

De har en hugger som ser ud til at passe min 01CBR600fy

http://www.1tail.com/sa/p/Honda_F4i_(01-04)_Rear_Tire_Hugger.htm

men er lidt lunken ved US forhandlere, samt udsigten til at skulle
betale det der moms.

Nogen med et link til en tysk forhandler?

jannick

Fra : runes-mc.dk

Dato : 28-06-06 11:53

jeg har selv handlet hos 1tail.com , købte et Hotbodies undertray der.

Var efterfølgende så heldig at pakken undgik det danske toldvæsen,
så det blev billigere end beregnet

Jeg kender ikke nogle tyske forhandlere, men Johnson MC på Amager
forhandler Hotbodies i Danmark.

Fra : CL

Dato : 28-06-06 16:11

>jeg har selv handlet hos 1tail.com , købte et Hotbodies undertray der.
>Var efterfølgende så heldig at pakken undgik det danske toldvæsen,
>så det blev billigere end beregnet

Så vil jeg da håbe at du samme dag købte en lotto kupon for du er heldig.
Jeg har 5 gange handlet oversøs`k og alle 5 gange blev pakken taget.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Jannick Andersen

Dato : 29-06-06 20:40

runes-mc.dk <rune.uthaug@gmail.com> skrev:

men Johnson MC på Amager
>forhandler Hotbodies i Danmark.

hvor finder jeg lige ham henne ude på l....øen, han kan ikke
googles :-/

Ved du noget prismæssigt. 160 USD plus det løse så i runde tal
koster huggeren 1200 kr. er det dyrere herhjemme?

jannick

Fra : runes-mc.dk

Dato : 29-06-06 07:55

> Så vil jeg da håbe at du samme dag købte en lotto kupon for du er heldig.
> Jeg har 5 gange handlet oversøs`k og alle 5 gange blev pakken taget.

Det har også kun været denne gang + en eller to gange mere at
toldvæsnet "lod mig være".
Men den svage dollarkurs, især sidste år, gjorde at det stadig kunne
betale sig