Pris på Jawa 350
Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-06-06 20:41

Hvad er en realistisk pris på en Jawa 350 med sidevogn? Den er fra 1998, og
jeg kender desværre ikke mere til den, hverken stand eller kilometer.
Sagen er den, at jeg har et sejlskib til salg, og i den handel kan evt.
indgå omtalte Jawa. Jeg vil jo godt vide lidt om, hvor meget jeg må byde
manden for den, hvis vi når så langt.
--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : tb

Dato : 28-06-06 04:03

Der er flere i den blå for en 11-15.000...