Med fare for at blive til grin
Fra : Kim2000

Dato : 27-06-06 20:05

så har jeg købt en ganske fin Puck Maxi, her om sommeren er den jo fin til
arbejdet (9 km hver vej), men jeg synes ikke jeg kan læse mig frem til hvor
langt sådan en fætter kører på literen, sådan cirka?

25 km? 35 km?

mvh
Kim

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 27-06-06 20:09

Hej

> [...]
> arbejdet (9 km hver vej), men jeg synes ikke jeg kan læse mig frem til
> hvor langt sådan en fætter kører på literen, sådan cirka?

Helt std går de op mod 50 km

Fra : Kim2000

Dato : 27-06-06 20:23

"Kaj Kristian Thomsen" <kk.thomsen@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej

> Helt std går de op mod 50 km

Det lyder godt, den er nemlig hverken tunet, boret eller noget som helst
andet, den kører de der 25-35 stykker.

Tak for hjælpen

mvh
Kim

Fra : Astrup

Dato : 27-06-06 21:53

Du skal være medlem af: http://www.puchklub.dk/

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 27-06-06 22:14

"Astrup" <google@strup.dk> wrote in message
Du skal være medlem af: http://www.puchklub.dk/

Kræver de ikke også at man har monteret en mælkekasse?

Fra : Kim2000

Dato : 27-06-06 22:43

"Martin Guld Thomsen" <snewareFJERN@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Astrup" <google@strup.dk> wrote in message
> Du skal være medlem af: http://www.puchklub.dk/
>
> Kræver de ikke også at man har monteret en mælkekasse?

Det har jeg da

Jeg overvejede at putte en bumbersticker på "jeg har faktisk arbejde" eller
noget i den stil.

mvh
Kim

Fra : Bongo

Dato : 27-06-06 22:56

> Jeg overvejede at putte en bumbersticker på "jeg har faktisk arbejde"
> eller noget i den stil.

Så mangler du bare skiltet "Bred last". :D

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-06-06 06:43

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev den

> Jeg overvejede at putte en bumbersticker på "jeg har faktisk arbejde"
> eller noget i den stil.

Eller "jeg kører også motorcykel" ?
For bare tilnærmelsesvis at berettige jeres chitchat her....

--
mvh - Arne Lorenzen

Fra : Armand

Dato : 28-06-06 22:10

Arne Lorenzen skrev:
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev den

> Eller "jeg kører også motorcykel" ?
> For bare tilnærmelsesvis at berettige jeres chitchat her....

Hæ!
I Næstved kørte der engang en MZ rundt med en af DMC's "Jeg vil hellere
køre motorcykel" -bagrudestreamere på topboxen

--
Armand.