Office 2007 Beta
Fra : J.K.Arning

Dato : 27-06-06 19:32

Er nogle af jer klar over om man kan installere den OFffice 007 Beta som MS
har udsendt sammen med en Office 2003 ?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
Bor og lever du i Berlin så kontakt mig da jeg er på vej

Fra : Per Erik Midtrød

Dato : 28-06-06 21:14

Hei.

Man kan iallfall installere Excel og Word på en maskin som har Office
2003 uten store problemer.
Jeg mener å ha lest, men husker ikke hvor, at det ikke går med
Outlook.

Per Erik

Fra : Leo Heuser

Dato : 29-06-06 10:22

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bor og lever du i Berlin så kontakt mig da jeg er på vej
> til byen og gerne vil knytte nogle kontakter på forhånd.

Jeg ville under ingen omstændigheder installere en
BETA-udgave på en maskine, hvor jeg i forvejen
havde andre udgaver af MS Office liggende.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-07-06 12:38

>Jeg ville under ingen omstændigheder installere en
>BETA-udgave på en maskine, hvor jeg i forvejen
>havde andre udgaver af MS Office liggende.

Jeg har gjort og brugt begge uden nogen probs overhovedet

Fra : Leo Heuser

Dato : 02-07-06 12:45

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har gjort og brugt begge uden nogen probs overhovedet

Lucky you

Fra : Leo Heuser

Dato : 30-06-06 10:52

Se eventuelt

http://www.microsoft.com/office/preview/beta/testdrive.mspx

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 19:11

J.K.Arning <spam@arning.dk> wrote:

> Er nogle af jer klar over om man kan installere den OFffice 007 Beta som MS
> har udsendt sammen med en Office 2003 ?

Man kan downloade den fra nettet. Det har jeg gjort [en cd-image fil],
men dog endnu ikke fået den installeret.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk