Hvor kan man købe bell Hjelme?
Fra : MLN

Dato : 27-06-06 12:00

Hej Alle

Er her nogen der ved hvor man kan købe hjelme som disse :
http://www.bellhelmets.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=43
I danmark /tyskland evt. ???

MVH
Martin

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-06-06 12:02

MLN skrev:
> Hej Alle
>
> Er her nogen der ved hvor man kan købe hjelme som disse :
> http://www.bellhelmets.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=43
> I danmark /tyskland evt. ???

De kan ikke give megen sikkerhed, er de overhovedet godkendte? (Ville
aldrig selv turde køre med sådan en...)

Fra : icjinu

Dato : 27-06-06 12:25

Anders Christensen wrote:

> De kan ikke give megen sikkerhed, er de overhovedet godkendte? (Ville
> aldrig selv turde køre med sådan en...)
Enig. Jeg er glad for min takachi hjelm hvor der er minimal vindstøj og
sort visir ;)... 1200 dkk... synes jeg er godt givet væk inde hos
Enghave Motor.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-06-06 12:30

> De kan ikke give megen sikkerhed, er de overhovedet godkendte? (Ville
> aldrig selv turde køre med sådan en...)

Der står da DOT approved hvad det så end dækker over - men de er sikkert
bedre end at køre uden ... Stilen er jo klar, og der er jo mange der nøjes
med et par solbriller til at beskytte hovedet. Så er sådan en braincap da
bedre selvom den selvfølgelig ikke yder samme beskyttelse som en ordentlig
fullface hjelm ...

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-06-06 12:34

MLN wrote:
> Hej Alle
>
> Er her nogen der ved hvor man kan købe hjelme som disse :
> http://www.bellhelmets.com/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=43
> I danmark /tyskland evt. ???

Er de overhovedet godkendt ?

mconline.dk sælger BELL hjelme.

/jim

Fra : MLN

Dato : 27-06-06 13:19

Desværre ikke lige de hjelme jeg søgte .....

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-06-06 14:06

"MLN" <martin@mln.dk> wrote in message
> Desværre ikke lige de hjelme jeg søgte .....

Kan jo være de kan bestille de andre hjem. Har du prøvet at spørge?

Ellers kan du vel bare bestille dem på den første side du linker til. De vil
da nok sende til dk, og prisen på selve hjelmen er jo ikke vildt høj.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879