sandspartel
Fra : Peter Kirk

Dato : 26-06-06 20:04

Hej

er der nogen der har hørt om "goldband" spartelmasse, og hvor den kan købes
i Danmark?

tak,
Peter

Fra : [8830]Plis

Dato : 29-06-06 16:11

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> er der nogen der har hørt om "goldband" spartelmasse, og hvor den kan
> købes i Danmark?
>
> tak,
> Peter

En enkelt søgning på google gav følgende:
http://puds.knaufdanogips.dk/products/gypsum_plaster/index.html

så er det vel bare at læse påskærmen for at købe det

Peder

Fra : Peter Kirk

Dato : 30-06-06 10:46

"[8830]Plis" <plisbergFJERN@FJERNmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En enkelt søgning på google gav følgende:
> http://puds.knaufdanogips.dk/products/gypsum_plaster/index.html
>
> så er det vel bare at læse påskærmen for at købe det

Hej, jeg er ikke med....

Siden du referer til er producenten. De laver en masser gipsprodukter, men
sælger ikke direkte til private. De har godt nok en "forhandler" link, men
det er kun til forhandlere af Knauf produkter generelt - ikke specifikt på
"Goldband". Jeg ved fx at Lyngby Tømmerhandel, Bauhaus, og Silvan ikke har
det. Jeg havde bare håbet på at der var en herind der vidste et sted, så jeg
ikke behøv at ringe til alle mulige steder rundt omkring i landet for at
finde Goldband...

Eller har jeg ikke set det du hentyder til på siden?

Peter

Fra : John

Dato : 05-07-06 07:28

Kalk og Mørtel har noget tilsvarende.

John

Fra : JaAndersen@gmail.com

Dato : 05-07-06 07:39

Ring og spørg dem:

http://puds.knaufdanogips.dk/about_us/contact/index.html

De gange jeg ikke har kunnet finde en forhandler til et produkt har jeg
ringet til producenten - og har begge gange fået en god & hurtig
service :)