Valg af rejseforsikring til Asien - gosafe~
Fra : J.C.

Dato : 26-06-06 17:43

Hej gruppe.

Jeg skal sammen med nogle venner 7 uger til Kina, Vietnam, Laos, Thailand +
, og så skal man jo have sig en forsikring. Jeg overvejer at bruge
http://www.gosafe.dk med bagage, ansvar og ulykke dækket, hvilket kommer til
at koste mig 946kr.

Men jeg ved ærlig talt intet om forsikringer, så hvis nogen ved, om prisen
er for høj, produktet for dårligt, eller der er andre grunde til at finde et
andet firma, så tager jeg gladeligt imod input.

Mvh J.C.

Fra : @@

Dato : 28-06-06 07:29

"J.C." <denmarkFJERN_elvan_nim@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> er for høj, produktet for dårligt, eller der er andre grunde til at finde
> et andet firma, så tager jeg gladeligt imod input.

Ja du skal huske at læse betingelserne godt igennem,
Da gosafe og gouda de gør alt for at undgå at betale hvis de kan fine et
smuthul,så hvis du har /får medicin så husk lige at få en bekræftelse fra
dem om det er iorden at du rejser
Ellers risikerer du at hænge på evt.hospitslsophold selv
manden

Fra : J.C.

Dato : 28-06-06 14:57

"@@" <bangkok@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> dem om det er iorden at du rejser
> Ellers risikerer du at hænge på evt.hospitslsophold selv

Tak for svaret. Ja forsikringsselskaber vil nok generelt forsøge at holde på
pengene hvis de kan. Men hvis ikke gosafe er værre end Gouda, så er det
sikkert godt nok.

Mvh J.C.

Fra : Naturgas Midt-Nord

Dato : 28-06-06 19:20

Hej
Gosafe er en er en internetbaseret afdeling ejet af Gouda

mvh
O.A