S: tørdragt, aldrig brugt
Fra : skawdiver

Dato : 26-06-06 16:19

Sælges NDiver tørdragt, som aldrig har været brugt.

For billeder samt størrelse, pris mm.

Se her. http://www.skawdiver.dk/ndiver.html

mvh.
Hans Chr. Andersen

Fra : Per Toustrup

Dato : 27-06-06 13:27

Du kan med fordel tage den med til Dykker Brugt Markedet i
Fredericia den 9. september. Se evt. tidligere indlæg her på
gruppen.

/Toustrup

Fra : skawdiver

Dato : 27-06-06 16:06

Det vil jeg gøre, hvis den ikke er solgt inden da !

HCA

Fra : thomas clausen

Dato : 28-06-06 15:12

Også når den ikke har været brugt ????
jeg er vist ikke helt med

Fra : skawdiver

Dato : 28-06-06 20:15

Jens, du har skrevet en email til mig at du var interreseret i min dragt.

Jeg kan ikke sende mail til dig, jeg får min mail tilbage med oplysning om
at din email adresse ikke virker.

Send en ny mail til mig, med dit telefonnummer !

mvh.
HCA