Bygge rutsjebane / spil ?
Fra : Peter Heide

Dato : 26-06-06 13:45

Findes der et spil hvor man kan bygge en rutsjebane og når man er færdig
"sætte" sig i vognen og køre banen igennem ?

Jeg tænker ikke på spil som Rollercoaster Tacoon men kun at kunne bygge
baner.

mvh peter

Fra : Diablo

Dato : 26-06-06 14:46

Hvorfor ikke Rollercoaster Tycoon, det er da i det spil man kan det som du
vil.

Der kan man da bygge sin egen bane og bagefter sætte cameraview til at kører
med på turen....

Forstår ikke helt din hensigt så ????

Mvh. Diablo

Fra : Peter Heide

Dato : 26-06-06 23:02

> Forstår ikke helt din hensigt så ????

Ups. mig der har misforstået noget. troede ikke man kunne det i RT.
Den vil jeg få fat på. Tak for hjælpen Diablo.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-06-06 06:35

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ups. mig der har misforstået noget. troede ikke man kunne det i RT.

Det var en nyhed i Rollercoaster Tycoon 3. Du skal bare bruge Sandbox mode.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 27-06-06 22:47

> Det var en nyhed i Rollercoaster Tycoon 3. Du skal bare bruge Sandbox
> mode.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Børge

Tak for info. Ovenstående bliver printet ud.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-06-06 09:31

Peter Heide wrote:

> [...]
> færdig "sætte" sig i vognen og køre banen igennem ?
>
> Jeg tænker ikke på spil som Rollercoaster Tacoon men kun at kunne

Du skal have i ultracoaster
http://www.reactorsoftware.com/coaster.html
eller nolimits coaster
http://www.nolimitscoaster.com/

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Heide

Dato : 27-06-06 22:49

> Du skal have i ultracoaster
> http://www.reactorsoftware.com/coaster.html
> eller nolimits coaster
> http://www.nolimitscoaster.com/
>
> - Peter

Whoops. Sér rigtig interessant ud. Så er jeg der . Tak