Malaysia i Juli og august
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 26-06-06 10:48

Hej Allesammen

Jeg skal 3 uger til Thailand og Malaysia her til Juli og august.

Det bliver primært til dykning i Malaysia, da det længste vi kommer
sydpå i Thailand bliver koh samet.

Hvordan er det at dykke der på denne tid af året. Det skulle vist
være bedst at dykke på østkysten , men hvor er det bedst??

Jeg er mest til at se en masse fisk og koraller

MVH
Jimmi

Fra : Sole Viktor

Dato : 02-07-06 22:53

Kan ikke huske sæsonerne, men de er modsat for øst og vest.
dvs høj-lav og lav-høj

efter at have arbejdet både vest og øst, mener jeg den bedste dykning
er vest, det bedste dykning er liveaboard til similian islands, fra
vestkysten, eller nede omkring koh phi phi (hvis du tager dertil, så
hils mit gamle dykker center "island divers phi phi" fra mig), specielt
den speedbåd tur de har. øst kysten er tilgengæld den billigste
dykning og overnatning.

håber du får en fed tur.

mvh Sole