245 Gensidigt testamente til samlevende me~
Fra : Flbyg

Dato : 26-06-06 06:36

Jeg har set at man kan købe: "245 Gensidigt testamente til samlevende
med børn" på nettet til ca. 350,-

Er der nogle der ved om man kan få det billigere.

Fra : jones_net

Dato : 26-06-06 09:51

>"Flbyg" <byg@fbyg.dk> wrote in message
>Jeg har set at man kan købe: "245 Gensidigt testamente til samlevende
>med børn" på nettet til ca. 350,-
>
>Er der nogle der ved om man kan få det billigere.

Hvis du kontakter en advokat, slipper du nemt mellem 1500 og 5000,- så de
350 er, efter min mening, givet godt ud.

Jeg har selv brugt det omtalte, inden vi blev gift - og bruger det egentlig
stadig, da der står meget andet godt i det, som stadig gælder... Foretrukne
værge for ungerne og noget om fordeling af arven fra vores respektive
forældre...

Jeg tror ikke du finder det meget billigere, men mindre du selv skriver det.

Du skal lige være opmærksom på, at det også koster 300 (det gjorde det for
nogle år siden) ved notaren, hvis I vælger at skrive det under dér - hvilket
jeg klart vil anbefale, da det så ikke kan forkastes af evt. sure arvinger
(måske kan det under meget bestemte omstændigheder, men lad juristerne
diskutere dét), og det "forsvinder" ikke under en evt. deling af boet...

/J

Fra : Christian Madsen

Dato : 26-06-06 18:07

www.domstol.dk, tilbyder til 175 fra 1. juli.

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
PS: Da jeg kun er Stud.Jur kan jeg ikke ganratere rigtigheden at dette

Fra : Gamle

Dato : 27-06-06 13:25

"Christian Madsen" <svar@venligst.her> skrev i en meddelelse
> Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
> PS: Da jeg kun er Stud.Jur kan jeg ikke ganratere rigtigheden at dette
> indlæg, hvorfor advokatbistand altid bør søges!

Hej Christian.

Du mener vel at du ikke kan garantere for rigtigheden af dit svar.
Kan man ikke formode, at det er dig der har skrevet indlægget.*S

Mvh.
Torben

Fra : Christian Madsen

Dato : 27-06-06 15:32

Gamle skrev:
> [...]
>
> Du mener vel at du ikke kan garantere for rigtigheden af dit svar.
> Kan man ikke formode, at det er dig der har skrevet indlægget.*S

Hej Torben,

Jeg ved faktisk ikke hvad der er sket, det står rigtigt i mit program.
Prøver lige igen..!

Fra : Gamle

Dato : 27-06-06 19:13

> [...]
> PS: Da jeg kun er Stud.Jur kan jeg ikke ganratere rigtigheden at dette
> indlæg, hvorfor advokatbistand altid bør søges!

Dit indlæg kan du vel nok garantere for (at det er dig der har skrevet det).
Det er rigtigheden af dit svar, du ikke kan garantere for.
Nå men det skulle bare være en lille morsom spidsfindighed fra min side. Alt
skal ikke være lige surt.
Men prøv lige at se forskellen på den måde, det skrives på.*S*

Mvh

Torben (skal have en 3-db bypass i næste uge.) helt OT

Fra : Flbyg

Dato : 02-07-06 08:36

Tak for svarene

Så får jeg et da til halv pris.