Erfaringer med at handle hos DeepBlueDive?
Fra : Henrik

Dato : 26-06-06 03:03

Er der nogen, som har handlet hos DeepBlueDive (www.deepbluedive.com), og
har nogle erfaringer at berette? Er det et sted som er trovædigt og
overholder priser, leveringstider etc.?

/Henrik

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-06-06 07:25

Henrik wrote:
> Er der nogen, som har handlet hos DeepBlueDive (www.deepbluedive.com), og
> har nogle erfaringer at berette? Er det et sted som er trovædigt og
> overholder priser, leveringstider etc.?

Jeg har handlet der med stor success...Eneste bøvl var at de ikke kunne
hitte ud af min visa-kort, så skulle lave det som en udenlands
overførsel... men pris og leveringstid var helt i top (3-5 dage)

Thomas

Fra : Henrik

Dato : 26-06-06 08:01

Hej Thomas

Tak for svaret, det gør mig lidt mere roligt

Det jeg er på jagt efter er et Citizen dykkerur, Aqualand II, som normalt
koster mellem 3000 til 4000 kr. i danske butikker. Hos DeepBludDive kan man
i øjeblikket købe det til 1615,- kr. (£149,-). Normalt støtter jeg gerne
danske butikker, men en så stor prisforskel, er dog svær at se igennem med!
De skriver det er særtilbud, og faktisk må man erkende at tilbuddet er så
godt, at man faktisk begynder at spekulere på, om der er noget galt...

/Henrik

Fra : Johnny T K

Dato : 26-06-06 08:28

Henrik wrote:
> Er der nogen, som har handlet hos DeepBlueDive (www.deepbluedive.com), og
> har nogle erfaringer at berette? Er det et sted som er trovædigt og
> overholder priser, leveringstider etc.?
>

> /Henrik

Jeg købte en Vytec derfra fra et par måneder siden. Jeg havde den 3
dage efter, jeg havde bestilt den. Sådan!

vh Johnny

Fra : Rene Jensen

Dato : 26-06-06 11:43

Jeg har netop købt dette ur hos DeepBlueDive, og leverings tiden var
rigtig god, men der var tre fejl på uret, En fedt finger på
indersiden af glasset, 15% afvigelse på dybde måleren og så var
dreje skive så stram, at jeg skulle tage uret af.

Nu er det sendt retur, og jeg forventer at få et nyt i løbet af 1-2
uger.
Jeg skal gerne give en afsluttende bemærkning og retur forløbet.

Fra : Henrik

Dato : 26-06-06 13:27

Man skulle tro, at der er en kvalitetskontrol hos Citizen, men lyder ikke
helt sådan - eller også har du været uheldig?

Mit kendskab til Citizen er begrænset, men er der nogen måder hvorpå man let
kan checke at det er den "ægte" vare? Stemplet på bagsiden er jo ikke nogen
garanti, og man får da en tanke med de omtalte fejl (som bestemt ikke er
nogen god reklame for Citizen), og den næsten foruroligende lave pris.

Jeg er meget interesseret i at høre det videre forløb.

/Henrik

Fra : Rene Jensen

Dato : 21-07-06 07:51

Så har jeg fået byttet mit ur hos DeepBlueDive, og jeg fuldt tilfreds
med deres bytte service, samt kvaliteten af det nye ur

Grunden til at det tog så lang tid, var at min egen sommerferie, der
kom på tværs, ellers tog det ca. 14 dage at få det byttet, og der
var ingen spærgsmål eller udenomssnak, jeg skulle bare returnere det.

Så jeg køber gerne hos DeepBlueDive igen.

/Rene Jensen