hvor købe
Fra : anders

Dato : 25-06-06 22:05

Fra : Ralph

Dato : 25-06-06 22:58

"anders" <alehmann@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:uTCng.395$IZ5.384@news.get2net.dk...

Enten i en butik eller direkte på nettet, evt. privat.

Håber det hjalp.

--
Ralph

Fra : Michael

Dato : 26-06-06 10:22

"anders" <alehmann@get2net.dk> wrote in message
> [...]

Jeg har et kilo til salg for kun 800 millioner milliarder kr. Kontakt mig pr
mail og jeg skal oplyse dig om hvilken konto pengene skal indsættes på :)

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-06-06 13:59

anders <alehmann@get2net.dk> skrev:

Prøv en hjernekirug-
I`m A Survivor

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-06-06 14:05

På onsdag, hvis hækken flyver neden for åen mens vandskaden lyser.

--
-Jens B.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-06-06 15:13

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> on mandag 26. juni 2006 at 15:04
+0100 wrote:
>På onsdag, hvis hækken flyver neden for åen mens vandskaden lyser.

Det er så sandt, så sandt… Det bekræfter jo blot at man ikke både kan
pisse og have mel i munden mens brændtbarn har ild i jernet og nøgen
kvinde vælter stort læs

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311