Scubastore, pris på forsendelse
Fra : Emil Pedersen

Dato : 25-06-06 19:21

Hey NG

Nogen der kender prisen på forsendelse fra scubastore.com?
Skal lige have nogen finner og fødder.

Kan lige i samme post spørge om der er nogen erfariger med MARES PLANA
AVANTI QUATTRO
eller den dyre udgave MARES AVANTI QUATTRO EXCEL?

Fra : Harald Ljøen

Dato : 25-06-06 19:31

Emil Pedersen wrote:

> Nogen der kender prisen på forsendelse fra scubastore.com?

Legg varen i handlekurven (klikk på "Buy"-knappen) og velg
forsendelsesmåte, så ser du umiddelbart hva det koster.

--
harald

"det er tydelig at du har levet hele livet uten å ta til deg kritikk."
- Erik Naggum

Fra : Olskum

Dato : 25-06-06 20:03

On Sun, 25 Jun 2006 20:21:13 +0200, Emil Pedersen wrote:

> [...]
> AVANTI QUATTRO
> eller den dyre udgave MARES AVANTI QUATTRO EXCEL?

Tag luftpost - dyrere men bare en federe fornemmelse. Og så er
luftpostfirmaerne noget mere service orienteret end Post DK. Har flere
gange bestilt per luft fra Scubastore. Var så ikke lige hjemme, da han kom
med pakken, men så ringede han til mig og hørte hvornår jeg var hjemme. Og
gud-hjælpe-mig om han så ikke dukkede op. Post DK leverer kun og har kun
åbent når vi andre er på arbejde!

Kender ikke Excel udgaven, men har kun gode erfaringer med den "alm"
udgave. God fremdrift uden for mange kræfter og så sidder de godt på foden.

/Olskum

Fra : Runefys

Dato : 27-06-06 12:34

Det varierer selvfølgelig lidt after hvad du køber, men du kan se
prisen og de bruger DHL og UPS. Internationale transport selskaber. Er
du ikke hjemme i arbejdstiden husk at få varen sendt til din
arbejdsplads.

Priserne varierer. små pakker kan faktisk være billigere med
luftpost. og du modtager ofte varer hurtigere fra scubastore.com end
fra danske sider ;(.

Du har faktisk et tilbud nu hvor de giver gratis luftpost ved køb af
en computer !!!!!

Rune

Rune@dykning.eu ~ www.dykning.eu

Fra : Olskum

Dato : 27-06-06 18:03

> Du har faktisk et tilbud nu hvor de giver gratis luftpost ved køb af
> en computer !!!!!

Bestilte engang 3 computere (ikke kun til mig selv) via alm. post. De skrev
til mig at de sendte computerne via luft (på deres regning) da; 1) de var
lette 2)de var kostbare, så luft var bedre.

Kan også skrive en masse godt om deres retur/reklamationspolitik.

/Olskum