Hel laks på grillen
Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 25-06-06 16:30

Hey!

Det gode vejr er igen ved at titte frem, og da jeg har en laks i fryseren,
tænkte jeg, at den jo sagtens kunne grilles. Men hvor lang tid skal sådan en
have ? Den vejer ca. 850 gr.... Nogle, der har gode tips ?

- Nina

Fra : Anders Truelsen [824~

Dato : 25-06-06 20:57

Sebastian Hoffmann wrote:
> [...]
> tænkte jeg, at den jo sagtens kunne grilles. Men hvor lang tid skal sådan en
> have ? Den vejer ca. 850 gr.... Nogle, der har gode tips ?

Tja, hvis du lægger låg på den vil jeg gætte på 15-20 minutter, men jeg
ville nok prikke til den efter 10 min. for at se hvor hurtigt det går.

god appetit
anders

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-06-06 21:42

"Sebastian Hoffmann" <mail.sebastian@gmail.com> writes:

> Det gode vejr er igen ved at titte frem, og da jeg har en laks i fryseren,
> tænkte jeg, at den jo sagtens kunne grilles. Men hvor lang tid skal sådan en
> have ? Den vejer ca. 850 gr.... Nogle, der har gode tips ?

Min fars opskrift: En øl på den ene side og en øl på den anden. Så
omkring en 20-25 minutter pr. side.

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-07-06 14:51

Sebastian Hoffmann wrote:

> [...]
> tænkte jeg, at den jo sagtens kunne grilles. Men hvor lang tid skal sådan
> en have ? Den vejer ca. 850 gr.... Nogle, der har gode tips ?

Hvad endte du med at gøre, og blev det godt?.

Mvh

Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 02-07-06 19:54

Læste et sted, at den skulle ha' 15-20 min. på hver side - så det gjorde vi,
fyldt med citron og dild. Det blev ganske glimrende :)