justering af GSXR750W
Fra : p.a

Dato : 25-06-06 16:16

har nogen, nogle gode/dårlige erfaringer med justering af deres mc på
sjælland.
har en suzuki GSXR750W fra 94 med en devil potte på og den skal ha en
grundig justering, og har hørt at slagelse mc-center skulle være skrappe til
suzuki ??
kan nogen bekrafte dette eller har i nogle andre gode steder ??
skal samtidig have ny knastkæde eller strammer monteret
mvh Peter

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-06-06 10:01

p.a wrote:
> har nogen, nogle gode/dårlige erfaringer med justering af deres mc på
> sjælland.
_______________________________

Hvis du vil gå med livrem og seler, så er det Ove "Mr. Dyno" Petersen i
Førslev ved Haslev, du skal gå til... Han kan det p*s til UG med kryds og
slange, og så har han det nyeste og fineste rullefelt og udstyr, du kan
forestille dig.

Jeg har intet med ham at gøre, andet end at jeg har fået rullet min ged ved
ham sidste år, og han ved sq hvad han snakker om!
_______________________________

> har en suzuki GSXR750W fra 94 med en devil potte på og den skal ha en
> grundig justering, og har hørt at slagelse mc-center skulle være
> skrappe til suzuki ??
_______________________________

De forhandler og servicerer Suzuki, så et eller andet må de jo vide, men de
har (så vidt jeg ved) ikke noget rullefelt, og så er de lidt specielle, de
gutter... Om man synes om det eller ej.
Jeg ville nok ikke få den justeret ind sådan et sted, men derimod et sted,
der ikke laver andet end at justere, og som ikke mindst har et felt at teste
geden på.
_______________________________

> skal samtidig have ny knastkæde eller strammer monteret
_______________________________

Det kan du da selv lige gøre, inden den ryger til justering?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : p.a

Dato : 26-06-06 17:47

er ikke bange for at springer ud i at prøve at skifte det, men kan man uden
noget specialt værktøj ??

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 28-06-06 10:28

p.a wrote:

> er ikke bange for at springer ud i at prøve at skifte det, men kan
> man uden noget specialt værktøj ??

Har ikke selv gjort det på min, men det skulle vist være forholdsvis enkelt
og uden brug af specialværktøj. Køb dig en manual fra enten Haynes eller
Clymer - der står det, så ikke man kan være i tvivl. Der står desuden også
hvilket værktøj du skal bruge osv.
Jeg kender af gode grunde ikke lige fremgangsmåden på din ged, men det burde
være lige til.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600