Et dumt spørgsmål...
Fra : MK

Dato : 25-06-06 15:25

Er der stadig mulighed for at krydse Atlanten USA -> Europa pr. båd?
OG ha' rejsegods med? -> bil.

Fra : Jan

Dato : 25-06-06 15:43

Sun, 25 Jun 2006 14:25:03 GMT, "MK" <no@reply.dk>;
<31xng.6186$E02.1970@newsb.telia.net>; <dk.fritid.rejse>:

>Er der stadig mulighed for at krydse Atlanten USA -> Europa pr. båd?
>OG ha' rejsegods med? -> bil.

Jeg vil tro at du kan ta kontakt med fraktrederier. De har av og til
noen få ledige plasser for passasjerer.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : MK

Dato : 25-06-06 15:45

"Jan" <address@nospam.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro at du kan ta kontakt med fraktrederier. De har av og til
> noen få ledige plasser for passasjerer.

Aahhh - dén trafik kører stadig?
Men kan man mon ha' en bil med i lasten (ikke på dækket!)

Fra : Jens G

Dato : 25-06-06 16:15

On Sun, 25 Jun 2006 14:44:37 GMT, "MK" <no@reply.dk> wrote:

>"Jan" <address@nospam.no.invalid> skrev i en meddelelse

>Aahhh - dén trafik kører stadig?
>Men kan man mon ha' en bil med i lasten (ikke på dækket!)

Den bliver vel sat i en container?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : MK

Dato : 25-06-06 16:20

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Den bliver vel sat i en container?

Hvis man bestiller en transport, placerer man den i en container.

Tricket hér skulle være, at man rejser med skibet og har bilen med
som rejsegods....

Fra : Mikkel

Dato : 26-06-06 09:01

On Sun, 25 Jun 2006 15:19:41 GMT, "MK" <no@reply.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis man bestiller en transport, placerer man den i en container.
>
>Tricket hér skulle være, at man rejser med skibet og har bilen med

Det lyder lidt for kreativt hvis formålet er at unddrage moms, told
ved indførelse til DK.

Fra : MK

Dato : 26-06-06 19:55

"Mikkel" <no@name.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder lidt for kreativt hvis formålet er at unddrage moms, told
> ved indførelse til DK.

Det handler det ikke om. Det handler om at få en Corvette C5
fra USA til Europa på en rimelig sikker og billig måde...

Fra : Jens G

Dato : 26-06-06 21:28

On Mon, 26 Jun 2006 18:55:22 GMT, "MK" <no@reply.dk> wrote:

>"Mikkel" <no@name.com> skrev i en meddelelse

>Det handler det ikke om. Det handler om at få en Corvette C5
>fra USA til Europa på en rimelig sikker og billig måde...

Du kan prøve at spørge http://affordablesupercars.dk/ om de har nogle
tips. Jeg ved de adskillige gange har fået biler hjem fra USA, og de
plejer at være meget flinke til at hjælpe.

Fra : MK

Dato : 26-06-06 21:33

> Du kan prøve at spørge http://affordablesupercars.dk/ om de har nogle
> tips.

Fino !

> Jeg ved de adskillige gange har fået biler hjem fra USA, og de
> plejer at være meget flinke til at hjælpe.

Hvad løber der normalt på i omkostninger - jeg taler ikke om afgift, men
told, moms og lignende...

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-06-06 21:48

On Mon, 26 Jun 2006 20:33:00 GMT, "MK" <no@reply.dk> wrote:

>Hvad løber der normalt på i omkostninger - jeg taler ikke om afgift, men
>told, moms og lignende...

Jeg kender et par stykker, som plejer at bruge dem her:

<http://www.nordtrafik.se/>

De har også en side hvor svenskere, som du, kan beregne omkostninger
--
Hilsen Verner

Fra : MK

Dato : 26-06-06 21:54

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender et par stykker, som plejer at bruge dem her:
> www.nordtrafik.se/>
> De har også en side hvor svenskere, som du, kan beregne omkostninger

Kanon - dén lukkede lige alle spørgsmål !
Thanx :)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-06-06 22:14

On Mon, 26 Jun 2006 20:54:16 GMT, "MK" <no@reply.dk> wrote:

>Kanon - dén lukkede lige alle spørgsmål !
>Thanx :)

You're welcome, Sir
--
Hilsen Verner