Hvor finder man billig flyrejse til PRAG
Fra : Kim H

Dato : 25-06-06 14:23

Vi har lige været i Prag med bus , og har haft en dejlig 5 dages ferie, og
vil derfor gerne til Prag igen.
Men hvor er det bedst at søge efter billige flyrejser til Prag ? evt.
pakkerejser med Hotel max 1000 mtr. fra centrum
Hører meget gerne til gode forslag

Mvh. Kim

Fra : Kristian

Dato : 25-06-06 16:15

"Kim H" <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
>Men hvor er det bedst at søge efter billige flyrejser til Prag ? evt.
>pakkerejser med Hotel max 1000 mtr. fra centrum

"Billige" fly fra Kastrup:
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Billige+billetter/Europa.htm
--
Kristian

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-06-06 18:03

"Kim H" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvor er det bedst at søge efter billige flyrejser til Prag ? evt.
> pakkerejser med Hotel max 1000 mtr. fra centrum

Det kan man finde her http://www.smartwings.net/en/

Og her www.flyrejsen.dk

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-06-06 18:07

> [...]
> Men hvor er det bedst at søge efter billige flyrejser til Prag ? evt.
> pakkerejser med Hotel max 1000 mtr. fra centrum

Jeg glemte lige at nævne, at det bedst kan betale sig, at booke selv.

Der har været nogle forslag før, men ellers er www.unitas.cz et godt sted.

Vi bor altid på www.botelalbatros.cz

et andet sted at søge er http://www.prague-spot.com/

Prøv at google lidt, det er lidt billigere.

Med venlig hilsen
Lars Jensen

Fra : momondo

Dato : 26-06-06 10:37

Kim H wrote:
> [...]
> Men hvor er det bedst at søge efter billige flyrejser til Prag ? evt.
> pakkerejser med Hotel max 1000 mtr. fra centrum

3f har skrevet en god artikel om at finde billige rejser på nettet
http://www.3fnet.dk/flyrejser.php

Fra : Rejsehaj

Dato : 26-06-06 18:29

Bortset fra, at det er en herre-dårlig artikel - så kan jeg godt
forstå at DU synes den er god - da den jo linker til DIG.

Kan vi ikke blive fri for den slags reklame her og få nogle relevante
råd i stedet for.

Fra : John

Dato : 26-06-06 22:04

Rejsehaj skrev:
> [...]
> forstå at DU synes den er god - da den jo linker til DIG.
>
> Kan vi ikke blive fri for den slags reklame her og få nogle relevante

Hvad er det der ikke er relevant ved linket. Artiklen kommer med flere
links til søgemaskiner - bl.a. Momondo - og hvad så?

Siden virker og der er gode chancer for at finde billige flybilletter
til bl.a. Prag.

Et godt link til dig kunne iøvrigt være:

John