[Outlook] Overføre mails og instillinger t~
Fra : Hansen

Dato : 24-06-06 23:02

Hej NG

Hvordan overfører man alle sine mails plus instillinger, kontakpersoner osv
fra Outlook 2003 fra en computer til en ny?
Hvis jeg blot kopierer outlook.pst følger instillinger osv så med?

/mvh
Hansen

Fra : Max

Dato : 25-06-06 00:01

Hej Hansen

> Hvordan overfører man alle sine mails plus instillinger,
> kontakpersoner osv fra Outlook 2003 fra en computer til en ny?
> Hvis jeg blot kopierer outlook.pst følger instillinger osv så med?

Ja, installer Otlook på den nye maskine, find PST filen (husk at
sætte maskinen til at vise skjulte filer) og erstat den med den
gamle PST fil og alt køre som på den gamle maskine.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 14:23

> Hej Hansen

> Ja, installer Otlook på den nye maskine, find PST filen (husk at
> sætte maskinen til at vise skjulte filer) og erstat den med den
> gamle PST fil og alt køre som på den gamle maskine.

Det er så ikke helt korrekt....

Regler og email konti følger for eksempel IKKE med !!!!

Neuhafen

Fra : Hansen

Dato : 26-06-06 14:44

> Det er så ikke helt korrekt....
>
> Regler og email konti følger for eksempel IKKE med !!!!

Hvad skal der til for at få dem overført?

/Hansen