Forreste tandhjul på CBR 600 F4
Fra : Michael Jensen

Dato : 24-06-06 19:59

Hej

Jeg vil lige høre hvad dælen jeg lige gør for at få det forreste tandhjul af
når det sidder ufattelig godt fast.
Jeg mener det er med "links gevind" men er da kommet i tvivl nå nu det
sidder så godt fast.

Fra : CL

Dato : 24-06-06 20:14

"Michael Jensen" <Mhs_1221l@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af når det sidder ufattelig godt fast.
> Jeg mener det er med "links gevind" men er da kommet i tvivl nå nu det

Det er IKKE med links gevind
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-06-06 22:28

Ups. Skrive fejl..

Hmmm.. Jeg må nok finde den store hammer frem.....

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-06-06 23:37

Michael Jensen wrote:
> [...]
> når det sidder ufattelig godt fast.
> Jeg mener det er med "links gevind" men er da kommet i tvivl nå nu det

enten luftnøgle, eller stor topnøgle, evt med rør på for at forlænge,
sæt cyklen i 6. gear eller/og få en til at stå på bagbremsen.

Så burde det lunne løsnes.

mvh

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94