FS. Halcyon 10w HID og 2*15l
Fra : AK

Dato : 24-06-06 15:59

Hej NG,

Jeg sælger lidt ud i mine ting.

Halcyon Proteus 3 10W HID med mulighed for at justerer lysstrålen.

Lygten havde sit første dyk 10/12 2004.
Lygten har lige fået nyt batteri som har været ladet max 4 gange.

Pris 2500 Kr.

2*15l sæt

2*15l flasker med scubatec manifold, og standfødder.
Flaskerne er produceret i 2005, og de har kun været brugt på ca. 10
dyk med Nitrox/Trimix fyldninger.

Farve: Sort

Pris 2500 Kr.

Udstyret befinder sig i Hillerød.
I kan kontakte mig på Anders_Sjod@yahoo.dk hvis der skulle være nogen
interesse

Med venlig hilsen

Anders Knudsen

Fra : jacob

Dato : 25-06-06 18:17

Hej Anders
jeg er interesseret i din lygte kan du sende et billed
på:lowenstein.jacob@gmail.com
mvh.
jacob

Fra : mla@esenet.dk