Brugt Baglygte til Honda CBR 1000 fra 92
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 24-06-06 15:09

Hej alle.
En dum parkeringsskade, hvor bilisten var smuttet, har resulteret i at der
er kommet et lille hul i baglygten til min CBR CS24.
Ved køb af en ny, skal hele lygtehuset skiftes, og det koster 2400.-
Jeg har derfor søgt på E-bay og GOOGLE efter en brugt eller en der ikke er
så dyr som her i Dk.
Kan nogen hjælpe - for det er ikke lykkedes for mig at finde én eneste

John
Honda CBR 1000 -
Fordi liver er for kort til at holde på værksted

Fra : tb

Dato : 24-06-06 17:24

jeg har en fra en sc21. det ligner visuelt, men jeg ved ikke om den passer.

kan du bruge den, så er det din for en hund, men det kræver at du bor i
nærheden at djursland for at kunne se den...

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 24-06-06 17:43

Hej.
Det lyder som at det er værd at undersøge.
Hmm .. Hvem ved mon dette??
Bor i Horsens, men det er da en tur til Djursland værd, hvis den er Ok.
Mvh John

Fra : tb

Dato : 24-06-06 18:41

tja der er en times kørsel

Jeg kan intet love dig, men du kan da prøve. Smid en mail hvis
interesseret, så aftaler vi...

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 24-06-06 19:40

Jamen jeg skal da prøve at forhøre mig, hos de jeg kender, om den passer på
CBRén
Men måske er der nogle her der ved det?????

Jeg skriver hvis jeg finder op til dig.
Mvh John