spørgsmål : passer en vf 1100 magna motor ~
Fra : claus

Dato : 24-06-06 14:17

Da min motor på min vf 750 magna, lider af det kendte problem ,med
ødelagte knastaksler søger
jeg en motor ,eller en hel cykkel at tage motoren fra ,og er derved
blevet tilbudt en 1100 ccm motor fra en vf magna 1100 ,men hverken
sælgeren eller jeg selv ,ved om den passer på,
så hvis der er nogen der ved noget så skriv venligst.
Mvh.claus

Fra : Jørgen Nygaard

Dato : 25-06-06 09:48

Hej Claus.

Kan ikke svare på dit spørgsmål, men måske kan du finde svaret på følgende
link http://www.honda-v4.com/sabmag/index2.html, der findes mange tekniske
oplysninger om Honda VF.

VH
Jørgen Nygaard