Slip On...
Fra : Poul

Dato : 24-06-06 14:08

Hey...
Min ZX6R '06 er lige blevet klarlakeret og nu er det tid til at på ordentlig
lyd på...
Har øje på et Akrapovic, der passer til cyklen.
Er der noget ekstra jeg skal huske at købe? Jeg mener, er der andre ting der
skal installeres for at det hele kommer til at virke?

Poul, ZX6R 06

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 24-06-06 16:15

> [...]
> Er der noget ekstra jeg skal huske at købe? Jeg mener, er der andre ting
> der skal installeres for at det hele kommer til at virke?

Ring og ta en sludder med Karsten fra Midtfyns MC.
Han er guru på det område..(-:
Tlf 6599 2150
Mvh
Rasmus (som var yderst tilfreds med hans behandling af min zx9 med
Akrapovic)

Fra : Henrik

Dato : 24-06-06 23:46

Poul wrote:

> [...]
> Er der noget ekstra jeg skal huske at købe? Jeg mener, er der andre ting der
> skal installeres for at det hele kommer til at virke?

Hvad med en Powercommander og et K&N Filter ???