Hjælp !
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-06-06 13:48

Det drejer sig om en bog, som jeg på mandag skal levere råmaterialet
til, i WORD, til firmaet, der vil uploade min elektroniske bog til
Internet.

Bogen er færdig, men jeg sidder og kløjs i det med et
tekstbehandlingsproblem i WORD, som jeg formentlig kan få hjælp til i
løbet af den kommende uge andetsteds. Så er det bare for sent, fordi
folk rejser på sommerferie osv.

Når man har skrevet en masse tekst og gemt slutnogterne bagi, i WORD,
kan man ikke uden videre snyde systemet til at indsætte Select
Bibliography, Name Index og Subject Index i den nævnte rækkefølge
bagefter, som er den normale, fordi man sådan rent teknisk ikke er
kommet ud af slutnoteafsnittet. Programmet siger, at du ikke kan
indsætte et sektionsskift i en slutnote m.v.

Og så var det, at jeg tænkte, at der blandt de mange intelligente
læsere og forfattere og WORD-brugere på
dk.edb.programpakker.ms-office var mulighed for, hurtigere end i andre
nyhedsgrupper, at få et godt råd på det her sted, så min lille bog
kan blive færdig i en fart.

På forhånd tak.

Steen Hjortsø

Fra : Max

Dato : 24-06-06 14:29

Hej Steen

> Og så var det, at jeg tænkte, at der blandt de mange intelligente
> læsere og forfattere og WORD-brugere på

Måske du skulle starte med at skrive noget lidt mere sigende
i emnefeltet for at tiltrække disse personer.

Mvh Max

Fra : Ole Pedersen

Dato : 24-06-06 14:44

Prøv evt. i dk.edb.tekst.ms-word gruppen !

Ole P